Forstas
Om Forstas
Forstas er en virksomhed med mange års erfaring i komplicerede anlægsopgaver og vedligeholdelsesopgaver inden for den danske infrastruktur. Forstas manglede en samarbejdspartner til at varetage opsøgning af virksomheder med telemarketing.

Vejle

50-100 ansatte

Privat

Anlægsopgaver og vedligeholdelse
Forstas udfordring
Forstas manglede ressourcerne og tiden til at varetage det opsøgende arbejde og få skabt en professionel indgangsvinkel til nye kunder. Derfor indledte Forstas et samarbejde med Valeur for at komme i kontakt med potentielle virksomheder med henblik på, aftale et møde mellem virksomheden og Forstas, samt at Forstas får mulighed for at komme i dialog omkring et tilbud på vedligeholdelse af de grønne udenoms arealer.
Samarbejdet
“Det er vigtigt, at de mennesker som ringer ud på vores vegne har en professionel ageren og indgangsvinkel. Konsulenterne skal ringe ud med det rigtige budskab og ikke kun et salgsargument. På den måde får vi et bedre møde, og kunden får også en bedre oplevelse af opkaldet. I den sammenhæng ser jeg Valeurs konsulent, lige så meget som en ansat ved os, som en ansat ved Valeur.” – Emil Utoft, salgschef, Forstas.
Resultatet
Forstas kommer i dialog med virksomheder, som de ikke selv ville kunne opsøge. Samtidig skaber opsøgning af virksomheder med telemarketing et bedre kendskab til Forstas.
“Vi kommer ind til en dialogsnak med nogle mennesker, som vi ikke selv ville kunne opsøge direkte. Det betyder, at vi får spredt kendskabet til Forstas, og det er vores primære målsætning.” – Emil Utoft, salgschef, Forstas.
Mødebooking – Din vej ind på markedet
Har du et produkt eller en ydelse, der har sin berettigelse på markedet? Så er mødebooking en måde at komme i dialog med dine potentielle kunder på.
Hos Valeur A/S arbejder vi ud fra en politik om, at det ikke udelukkende er et spørgsmål om at ringe til så mange som muligt, men derimod et spørgsmål om at ringe til de rigtige folk, på det rigtige tidspunkt – det er formlen for gode kvalitative møder.
Skal vi hjælpe din virksomhed med flere nye kvalitetsmøder?