Få en erfaren samarbejdspartner til at tage sig af jeres mødebooking, så I kan fokusere på det I er gode til.

Mødebooking

Har du et produkt eller en ydelse, der har sin berettigelse på markedet? Så er mødebooking en måde at komme i dialog med dine potentielle kunder på. Hvis du bruger Valeur A/S’ erfarne mødebookere til at arrangere møder for din virksomhed, får du en samarbejdspartner, der har:

Et gennemtestet
koncept

Kvalitet over
kvantitet

Konsulenter med
branchekendskab

Strategisk
mødebooking

Modet til at 
udfordre status quo

Forståelse
for din virksomhed

Mødebooking og salg handler om menneskelig og forretningsmæssig kontakt, og vores erfarne og modne mødebookere ved, hvad der skal til for at arrangere det rigtige møde, med det rigtige budskab og på det rigtige tidspunkt, uanset branche, sektor og formål. 

 

Dit første møde med Valeur

Et samarbejde med Valeur A/S starter med et møde, hvor kunden i dialog med vores salgsafdeling definerer opgaven. Ved dette møde optræder Valeur som den rådgivende samarbejdspartner, der kan vejlede jeres virksomhed i strategien for det opsøgende arbejde og mødebookingsprocessen.

Valeur har et meget højt niveau sammenlignet med gængse telemarketingbureauer, og de er hurtige til at sætte sig ind i et område og medvirke til at udvikle strategi og salgsargumenter.” – E.ON.

 

Sammen kvalificerer vi de relevante emner

Før selve mødebookingen går i gang, udarbejder vi en emnesøgning, som nøje gennemgås af begge parter, så de rigtige emner udvælges. Sidder du selv med de helt rigtige emner, bruges de naturligvis. Hos Valeur har vi de nødvendige redskaber og ikke mindst den fornødne viden til at definere den rigtige målgruppe og endeligt at frembringe en komplet liste over potentielle kunder.

Samarbejdsforløb

Emnesøgning

Lead definition

Identificering af budskaber

Implementering af emner

Kørselsplanlægning

Kalender

Udringning påbegyndes

Rapportering

Emnesøgning

I samarbejde med Valeur udvælger kunden målgruppen. Vores data managers har stor erfaring med emnesøgninger uanset om, der er tale om udtræk fra virksomhedsregistre eller mere komplicerede dataanalyser på tværs af datakilder. 

Lead definition

Vi etablerer en fælles definition, der sikrer en fælles forståelse af, hvad der kvalificerer et emne. 

Identificering af budskaber

Vi fastlægger, hvordan kunden differentierer sig bedst muligt.  Et klart budskab giver et bedre grundlag for mødebookingen. 

Implementering af emner

Vi implementerer opgave og emner i vores telemarketingsystem. 

Kørselsplanlægning

Vi aftaler, hvilke ønsker du har til mødelængde og buffer-tid i forbindelse med kørsel. Dette aftales med den tilknyttede mødebooker fra Valeur. 

Kalender

Vi etablerer et setup, der giver dig den nemmeste og bedste arbejdsproces. Vi er fleksible og stiller gerne flere løsninger til rådighed. 

Udringning påbegyndes

Vores erfarne mødebookere ringer i kundens navn. Efter hver dialog noteres relevante informationer fra samtalen, og hvis emnet lever op til lead-definitionen sættes et tidspunkt for næste kontakttidspunkt. 

Rapportering

Én gang om måneden udarbejder vi en skriftlig rapport, der viser indsats og resultater, og som danner grundlag for planlægningen af det videre samarbejde. 

Hvad siger vores kunder?

Cr8tek

“Vores samarbejde med Valeur og konsulenten har fungeret rigtig godt. Vi har en tæt dialog omkring, hvilke kunder der skal bookes møder hos. Vi har en tæt kommunikation igennem hele forløbet. Konsulenten er god til at sætte sig ind i, hvordan Cre8teks løsninger passer ind i forhold til den pågældende kunde. Jeg synes succesraten er stor.”

Poul Dørup Olesen, adm. direktør
Cr8tek

 

Mødebooking der åbner nye døre for jeres virksomhed. Mødebooking er vejen til flere nye kvalitetsmøder. Vores konsulenter har den rette viden og brancheerfaring til, at give jeres salgsindsats et boost.