Mødebooker hos Valeur.

Find den rette konsulent

Jahn Ottar Ruud

Konsulent

Jahn er en vores specialiserede internationale mødebooker, som primært arbejder indenfor Skandinavien. Jahn er oprindeligt fra Norge, men han har boet i Danmark siden 1990. Yderligere har Jahn boet i USA, hvor han også er uddannet. Jahn varetager primært projekter i Danmark og Norge, men grundet sine gode sprogkundskaber arbejder han også med kunder på det svenske og engelske marked.

Jahn besidder et stort kendskab indenfor insight selling, kommunikation, IT og digitalisering, hvorfor han har stor forståelse for både lederens, konsulentens og Key Account Managerens rolle. Her skaber Jahn kontakt og aftaler møder, som etablerer starten på varige relationer på vegne af vores kunder.

Jahn har en baggrund indenfor virksomhedskommunikation, branding og international marketing. Her har Jahn b.la. beskæftiget sig med større internationale virksomheder og varemærker, samt politisk kommunikation. Jahn har derfor stor erfaring indenfor både B2B og B2C.

Med en såvel strategisk som effektiv operationel tilgang til det opsøgende salgsarbejde, skaber Jahn merværdi for sine kunder. Han løser ofte opgaver, som henvender sig til større virksomheder, hvor han skaber åbninger til ledere og topledere, som ofte er svært tilgængelige.

Hanne Nilia Sørensen

Konsulent, Coach & Teamleder

Hanne Nilia Sørensen er vores erfarne mødebooker til rådgivning, revision og rekruttering. Derudover er hun også teamleder, konsulent og coach.
Hanne er drevet af udvikling og er ambitiøs på kundens, Valeurs og egne vegne. En af hendes store passioner ligger i strategisk vækst og udvikling af vores kunder, igennem opsøgende salgsarbejde og dialogskabelse med kundernes målgruppe.

Udover solid erhvervserfaring og bredt branchekendskab, har hun Universitets Diplom i Offentlig Ledelse og forskellige efteruddannelsesforløb, heriblandt merkonomkurser. Hun har tilmed indgående erfaring med afholdelse af eksterne salgsmøder på direktions – og bestyrelsesniveau, B2B-salg af ydelser i det private erhvervsliv og B2C.

Hanne har en baggrund i blandt andet Public Management og i en årrække, arbejdet som afdelingschef i hospitalsenheder og kommuner. Hanne har indgående erfaring med fx situationsbestemt ledelse, teamperformance, vækststrategier, organisationsudvikling, innovativ ledelses- og erhvervsrådgivning, projektledelse og rekruttering.

Hanne er yderst resultatorienteret og vant til at nå fælles mål, i samarbejde med både hendes kunder og teams. Som konsulent, mødebooker og underviser har Hanne arbejdet med mange forskellige kunder og brancher, men hendes primære arbejdsområde er inden for erhvervsrådgivning, lederudvikling, revision, rekruttering og IT.

Sascha Mauel

Konsulent

Mangler du en international mødebooker? Sascha er en af vores dygtige internationale mødebookere med speciale i det tyske marked. Sascha er opvokset i det dansk-tyske grænseland og har derfor både dansk og tysk som modersmål. Derudover har Sascha arbejdet på flere internationale markeder, og er yderligere flydende i græsk og engelsk. Grundet Saschas internationale kompetencer, interkulturelle forståelse og gode sprogkundskaber, varetager han en lang række forskellige opgaver både på det tyske og danske marked.

Sascha har stor erfaring indenfor kundesupport i IT-og softwarebranchen, hvor han bl.a. har stået for Inbound-Support. Derudover har Sascha arbejdet med procesoptimering og Quality Assurance, hvor han har forbedret arbejdsprocesser og identificeret problemstillinger for flere softwarevirksomheder.

Med sin store opmærksomhed på kundeservice er Sascha i stand til at skabe værdi for sine kunder, ikke mindst også via sin tekniske viden omkring IT og Software. Det er med til at skabe en nærværende og professionel tilgang i Saschas daglige arbejde med opsøgende salg og mødebooking på Valeurs internationale markeder. Han ved præcis, hvordan man nedbryder barriererne, og skaber en god kontakt på tværs af grænserne, både kulturelt og geografisk. Det er til stor fordel for både danske og tyske kunder, da de oplever en betydelig forskel i forhold til deres markedsposition og salgsstrategi.

”Jeg betragter mig selv som et kulturelt blandingsprodukt med en bred forståelse for kundernes forskellige behov. Jeg har en struktureret og service-mindet tilgang til problemstillingerne, og jeg har et godt øje for detaljerne, samtidig med at jeg altid lægger et opmærksomt øre til det, kunden har på hjertet.”

Ole Wachmann

Konsulent

Ole er en af vores internationale industrikonsulenter, som arbejder bredt på en lang række europæiske markeder. Ole er primært tilknyttet det danske og tyske marked, hvor han bringer sin tekniske indsigt i spil.

Oles kunder drager stor nytte af hans dybe kendskab til de tyske markedsforhold, gode sprogkundskaber og hans evne til at trænge ind på nye markeder. Netop denne evne er baggrunden for, at Ole også varetager projekter på det svenske og engelske marked.

Ole har en baggrund inden for eksport og salg på mange forskellige europæiske markeder, hvilket han til dagligt gør brug af, når han assisterer sine kunder med at skabe en åbning til nye markeder.

’’Jeg kan godt lide at arbejde med projekter, hvor man i fællesskab arbejder for at skabe merværdi i salgsprocessen. Jeg formår at sætte mig ind i forskellige problemstillinger, hvilket er essentielt i det opsøgende salgsarbejde.’’ – Ole Wachmann

Britta Rasmussen

Konsulent

Britta er specialist inden for IT samt ledelse og uddannelse. 

Hun er uddannet IT-teknolog og har i mange år arbejdet med IT-teknik, -service og -support, bl.a. i det store internationale IT-firma Arrow.

Parallelt med det har hun uddannet sig som både projektleder og forandringsleder.

I de senere år har Britta rettet sit fokus imod salg. Hun har opbygget en lang track record inden for et bredt spektrum af brancher: med alt fra vin til biotech. Samtidig har hun stor erfaring med at booke konsulenter og matche ledige akademikere med de rigtige jobs. Også det nyder vi godt af i Valeur, hvor hun bl.a. assisterer uddannelsesinstitutioner med at bygge relationer og markedsføre sig over for deres målgrupper.

”Jeg gør det let at forstå, hvordan noget, der måske ser kompliceret ud, passer lige præcis til dit behov. Hvad enten det drejer sig om tekniske løsninger eller mennesker med særlige kompetencer, så handler det om at forklare, hvad de kan, og hvordan de kan skabe værdi for andre.”

Preben Bøe

Konsulent

Preben er en af vores specialiserede mødebookere med erfaring fra det vanskeligt tilgængelige c-level, med beslutningstagere inden for industri i såvel de danske som deres udenlandske datterselskaber. I dialog med kundens nøglepersoner, er Preben med til at udvikle værdiskabende dialoger om strategisk udvikling og gennemførelse af større transformationer, herunder produktivitet og værdikædeudvikling med Lean-værktøjer. Valuestream management der er baseret på virksomhedens forretningsprocesser fra helheden til detaljen, skaber værdi og konkurrencekraft i afsætningskæden.

Preben skaber værdi for sine kunder med en operationel tilgang til salg og sin store forretningsforståelse.  Med en baggrund som c-level manager, management consulting, en operationel tilgang til kommunikation af de værdiskabende elementer, løser Preben opgaver, der henvender sig til mellemstore og større virksomheder med kompleksitet i produkter og organisation. Preben skaber varige relationer med sin imødekommende og lyttende tilgang til kundens problemstillinger.

Søren Udesen

Konsulent

Søren har som mødebooker mange faste kunder, der har samarbejdet med Valeur i flere år. Derfor har Søren indgående kendskab til sine kunders produktområde og arbejder ofte direkte i deres CRM for netop at optimere og kvalificere processen.

Søren har mere end 40 års erfaring med salg, rådgivning og kundeservice. Men han startede sin karriere som shippingelev hos Hecksher & Søns Eftf. I dag arbejder Søren på tværs af brancher, lige fra de offentlige jobcentre til industri og produktionsvirksomheder.

Søren repræsenterer altid Valeurs kunder på en respektfuld måde og med stor troværdighed i sine samtaler:

“Min mangeårige erfaring har givet mig evnen til at sætte mig ind i forskelligartede virksomheder og løse en given opgave. Jeg sætter en ære i at være grundig i mit arbejde samt levere et resultat, jeg kan stå inde for”.

Gitte Højbusk Tønning

Konsulent

Gitte har knap 20-års erfaring og et solidt fagligt fundament indenfor salg og administration, hvor hun bl.a., har været ansvarlig som Key Account Manager, med en bred vifte af opgaver som opsøgende salg, kundepræsentationer, afholde og tilrettelægge undervisning, rådgive og vejlede kunder omkring regler og lovgivning og derefter opsætning, kundepleje og videreudvikling af kundens behov. 

Derudover er hun omstillingsparat, hårdtarbejdende og fleksibel. Gitte har boet 10 år i Schweiz og efterfølgende arbejdet en stor del i de tysktalende lande.

Hun trives med kundekontakt og kundeservice og har på dette område sin styrke og drives af at levere høj personlig kundeservice

Peter Øris

Konsulent

Peter er specialist inden for mødebooking for servicevirksomheder og det offentlige. Hans brede erfaring som sælger og mødebooker, gør ham til en yderst effektiv konsulent. Hans viden og arbejde med B2B-mødebooking betyder, at flere af vores samarbejdspartnere oplever værdi, da deres budskaber bliver hørt og de kommer i betragtning hos deres kunder. 

Peter har været selvstændig i flere år, hvor han beskæftigede sig med salg og import af bl.a. lyskilder, Industriplastik og industri-emballage  til det danske marked. Peter elsker en god udfordring, og finder sig bedst tilpas når der skal lukkes aftaler på allerhøjeste niveau, hvor topledere kan være svært tilgængelige.

Peter har en bred erfaring indenfor mødebooking til B2C men i særdeleshed B2B, hvor han i en årrække har arbejdet med mødebooking af salgsmøder for servicevirksomheder samt jobcentre og andre offentlige instanser. Han elsker at løse komplekse opgaver, hvor der er mulighed for at afprøve nogle af de mange arbejdsmetoder og teknikker, som han har erhvervet sig igennem karrieren.

Flemming Jensen

Konsulent

Flemming er en del af vores specialiserede internationale mødebookere / konsulenter, som primært arbejder inden for Skandinavien. Han er vores svenske mødebooker og oprindeligt fra Sverige, men han har arbejdet og boet i Danmark siden 1990. Flemming er ansvarlig for forskellige projekter i Danmark og Sverige og besidder et stort kendskab i forhold til brancher som kommunikation, IT, retail business og industri.

Flemming er ekspert i at skabe kontakt til de rigtige beslutningstagere og aftaler møder, der etablerer dialog og starten på varige relationer på vegne af vores kunder.

Flemming har mere end 15 års erfaring med salg og kundeservice. Han har bl.a. beskæftiget sig som salgsleder hos Sunoco og været ansvarlig for at opbygge det svenske marked fra bunden. Samtidig har han også en baggrund som elite sportsudøver med over 250 ishockeykampe i den Danske Eliteserie. Flemming har også i en årrække arbejdet som spilleragent på tværs af Europa og været ansvarlig for kontraktforhandlinger og rekruttering.

Nicklas Iversen

Konsulent

Nicklas er en af vores konsulenter, der har en stor passion for god kundeservice, kundekontakt og salg til både små og store virksomheder. 

Han er kendt for at være en hårdtarbejdende handelsmand, der arbejder hårdt for at nå sine mål og som altid møder kunderne på en respektfuld og troværdig måde.  

Hans menneskelig sind kommer af, at han i mange år har været FDF-leder, hvor han har stået i spidsen for forskellige lejre og arrangementer, som har givet ham en 

en god forståelse af forskellige mennesker.
Nicklas har en bred baggrund inden for salgsbranchen, hvor han har arbejdet med B2B og B2C inden han blev mødebooker hos Valeur. Nicklas har både haft stillinger som butikschef hvor han har haft tæt dialog med kunderne og dette har givet ham en bred vifte af netværker, kundekontakter samt forståelsen af indkøb og salg.

Randi Knudsen

Konsulent

Mangler du en mødebooker til offentlige institutioner? Så er Randi den rette konsulent til jeres projekt. Hun er en yderst erfaren mødebooker, der i en årrække har arbejdet med at etablere møder imellem offentlige institutioner og virksomheder på tværs af landet.  

Hendes positive resultater er med til at få flere uddannet akademikere i arbejde, hvilket er med til at forbedre virksomhedernes konkurrenceevne, og give akademikere landet over en god start på deres karriere. Randi sikrer jeres institution flere kvalitetsmøder med de rigtige beslutningstagere.  

Randi har en baggrund inden for administration og har endda arbejdet som selvstændig frisør, før hun blev mødebooker hos Valeur.  

Jesper Wulff

Konsulent

Jesper er en af vores erfarne konsulenter, som primært arbejder indenfor B2B.  Jesper har arbejdet internationalt som salgsansvarlig og leder i mange år. Yderligere har Jesper boet flere år i bl.a.  Italien, Belgien og Tyskland. Et ofte meget tæt samarbejde med forskellige funktioner og kulturer i virksomheder nationalt som internationalt har givet en stor indsigt og erfaring i meget forskellige tilgange til opgaveløsning og samarbejde.

En meget resultatorienteret og praktisk tilgang samt erfaring i samarbejde gør at Jesper er vant til at nå de mål der sættes.

 

Han løser ofte opgaver, som henvender sig til større virksomheder, hvor han skaber åbninger til ledere og topledere, som ofte er svært tilgængelige.

Jesper besidder et stort kendskab indenfor Industri, IT/Software-branchen og Telecom.

Denne erfaring og forretningsforståelse gør at Jesper er en kompetent sparringspartner for både virksomheder og kunder.

Værdien af modne mødebookere

Ønsker du en professionel mødebooker, og mødebooking der sikrer jeres virksomhed flere kvalitetsmøder og sætter gang i mere vækst? Med en mødebooker fra Valeur får jeres sælgere mere tid til at lukke flere aftaler med potentielle kunder, frem for at bruge tiden på opsøgende salgsarbejde. Vores mødebookere kender din branche og vejen til de rigtige beslutningstagere, hvilket resulterer i flere salgsmøder i din sælgers kalender og flere nye potentielle kunder.

Hos Valeur er vi eksperter i B2B telemarketing. Vores modne mødebookere har en gennemsnitsalder på 45 år og har erfaring fra erhvervslivet og forskellige brancher. En mødebooker hos Valeur er dedikeret og tager ejerskab om det specifikke projekt, hvilket gør, at du i mange tilfælde kommer til at betragte mødebookeren som en del af din egen virksomhed og personale.

 

Find den rette mødebooker til jeres opgave

Brug søgningen nedenunder til at finde jeres branche eller industri, og søg efter den rette mødebooker til jeres virksomhed. Kan I ikke finde den rette? Kontakt os og vi vil gøre vores bedste for, at finde en mødebooker som passer til jeres virksomhed og branche. Du kan se og læse nogle af vores cases her og på vores case-side