Mødebooker hos Valeur.

Find den rette Business Development Manager

Bodil Nygaard Fur

Business Development Manager

Bodil har mere end 30 års erfaring med B2B salgsarbejde, både i form af internt og eksternt salg. Hos Valeur arbejder hun primært som mødebooker til produktionsvirksomheder og til landbruget. Bodil har desuden arbejdet en del med specialprodukter, hvor produktkendskab altid er en vigtig del af salgsarbejdet.  

Udover at være erfaren konsulent, er hun også én af vores fire teamledere. Som mødebooker er hun teknisk nysgerrig og tager altid ejerskab i sit arbejde. Bodils samarbejdspartnere er større virksomheder både på nationale og internationale markeder.  

Bodil har en baggrund som laborant, men begyndte i 1988 at arbejde som salgskonsulent med fokus på opsøgende salg, kundepleje og mødebooking. Mangler du mødebooker til din produktionsvirksomhed? Så er Bodil den rette konsulent til jeres opgave.  

Jahn Ottar Ruud

Business Development Manager

Jahn er en vores specialiserede internationale mødebooker, som primært arbejder indenfor Skandinavien. Jahn er oprindeligt fra Norge, men han har boet i Danmark siden 1990. Yderligere har Jahn boet i USA, hvor han også er uddannet. Jahn varetager primært projekter i Danmark og Norge, men grundet sine gode sprogkundskaber arbejder han også med kunder på det svenske og engelske marked.

Jahn besidder et stort kendskab indenfor insight selling, kommunikation, IT og digitalisering, hvorfor han har stor forståelse for både lederens, konsulentens og Key Account Managerens rolle. Her skaber Jahn kontakt og aftaler møder, som etablerer starten på varige relationer på vegne af vores kunder.

Jahn har en baggrund indenfor virksomhedskommunikation, branding og international marketing. Her har Jahn b.la. beskæftiget sig med større internationale virksomheder og varemærker, samt politisk kommunikation. Jahn har derfor stor erfaring indenfor både B2B og B2C.

Med en såvel strategisk som effektiv operationel tilgang til det opsøgende salgsarbejde, skaber Jahn merværdi for sine kunder. Han løser ofte opgaver, som henvender sig til større virksomheder, hvor han skaber åbninger til ledere og topledere, som ofte er svært tilgængelige.

Hanne Nilia Sørensen

Business Development Manager, Coach & Teamleder

Hanne Nilia Sørensen er vores erfarne mødebooker til rådgivning, revision og rekruttering. Derudover er hun også teamleder, konsulent og coach.
Hanne er drevet af udvikling og er ambitiøs på kundens, Valeurs og egne vegne. En af hendes store passioner ligger i strategisk vækst og udvikling af vores kunder, igennem opsøgende salgsarbejde og dialogskabelse med kundernes målgruppe.

Udover solid erhvervserfaring og bredt branchekendskab, har hun Universitets Diplom i Offentlig Ledelse og forskellige efteruddannelsesforløb, heriblandt merkonomkurser. Hun har tilmed indgående erfaring med afholdelse af eksterne salgsmøder på direktions – og bestyrelsesniveau, B2B-salg af ydelser i det private erhvervsliv og B2C.

Hanne har en baggrund i blandt andet Public Management og i en årrække, arbejdet som afdelingschef i hospitalsenheder og kommuner. Hanne har indgående erfaring med fx situationsbestemt ledelse, teamperformance, vækststrategier, organisationsudvikling, innovativ ledelses- og erhvervsrådgivning, projektledelse og rekruttering.

Hanne er yderst resultatorienteret og vant til at nå fælles mål, i samarbejde med både hendes kunder og teams. Som konsulent, mødebooker og underviser har Hanne arbejdet med mange forskellige kunder og brancher, men hendes primære arbejdsområde er inden for erhvervsrådgivning, lederudvikling, revision, rekruttering og IT.

Sascha Mauel

Business Development Manager

Mangler du en international mødebooker? Sascha er en af vores dygtige internationale mødebookere med speciale i det tyske marked. Sascha er opvokset i det dansk-tyske grænseland og har derfor både dansk og tysk som modersmål. Derudover har Sascha arbejdet på flere internationale markeder, og er yderligere flydende i græsk og engelsk. Grundet Saschas internationale kompetencer, interkulturelle forståelse og gode sprogkundskaber, varetager han en lang række forskellige opgaver både på det tyske og danske marked.

Sascha har stor erfaring indenfor kundesupport i IT-og softwarebranchen, hvor han bl.a. har stået for Inbound-Support. Derudover har Sascha arbejdet med procesoptimering og Quality Assurance, hvor han har forbedret arbejdsprocesser og identificeret problemstillinger for flere softwarevirksomheder.

Med sin store opmærksomhed på kundeservice er Sascha i stand til at skabe værdi for sine kunder, ikke mindst også via sin tekniske viden omkring IT og Software. Det er med til at skabe en nærværende og professionel tilgang i Saschas daglige arbejde med opsøgende salg og mødebooking på Valeurs internationale markeder. Han ved præcis, hvordan man nedbryder barriererne, og skaber en god kontakt på tværs af grænserne, både kulturelt og geografisk. Det er til stor fordel for både danske og tyske kunder, da de oplever en betydelig forskel i forhold til deres markedsposition og salgsstrategi.

”Jeg betragter mig selv som et kulturelt blandingsprodukt med en bred forståelse for kundernes forskellige behov. Jeg har en struktureret og service-mindet tilgang til problemstillingerne, og jeg har et godt øje for detaljerne, samtidig med at jeg altid lægger et opmærksomt øre til det, kunden har på hjertet.”

Ole Wachmann

Business Development Manager

Ole er en af vores internationale industrikonsulenter, som arbejder bredt på en lang række europæiske markeder. Ole er primært tilknyttet det danske og tyske marked, hvor han bringer sin tekniske indsigt i spil.

Oles kunder drager stor nytte af hans dybe kendskab til de tyske markedsforhold, gode sprogkundskaber og hans evne til at trænge ind på nye markeder. Netop denne evne er baggrunden for, at Ole også varetager projekter på det svenske og engelske marked.

Ole har en baggrund inden for eksport og salg på mange forskellige europæiske markeder, hvilket han til dagligt gør brug af, når han assisterer sine kunder med at skabe en åbning til nye markeder.

’’Jeg kan godt lide at arbejde med projekter, hvor man i fællesskab arbejder for at skabe merværdi i salgsprocessen. Jeg formår at sætte mig ind i forskellige problemstillinger, hvilket er essentielt i det opsøgende salgsarbejde.’’ – Ole Wachmann

Kim Erik Jensen

Business Development Manager

Kim er mødebooker og teamleder hos Valeur A/S. Han er personligt ansvarlig for flere projekter for virksomheder, der sælger IT-sikkerhed og software. Kim har haft en karriere inden for salg, virksomhedsledelse og forretningsudvikling, og har bl.a. arbejdet som sales manager, direktør, bestyrelsesmedlem og forretningskonsulent i eksempelvis landbrugsbranchen og i den internationale maritime branche.

Kim har mere end 15 års erfaring med opsøgende salgsarbejde og mødebooking. Før hans tid i Valeur, har han bl.a. arbejdet som produktchef og reklame- og erhvervskonsulent for nogle af landets største aviser og forlag. Efterfølgende var Kim en årrække adm. direktør for Seapress Aps og havde forskellige roller som business consultant hos MDC- Maritime Development Center. 

Kim bruger meget af sin fritid som blogger, coach og foredragsholder. Han underviser modne mænd i bl.a. sundhed, selvværd og sociale relationer. 

Britta Rasmussen

Business Development Manager

Britta er specialist inden for IT samt ledelse og uddannelse. 

Hun er uddannet IT-teknolog og har i mange år arbejdet med IT-teknik, -service og -support, bl.a. i det store internationale IT-firma Arrow.

Parallelt med det har hun uddannet sig som både projektleder og forandringsleder.

I de senere år har Britta rettet sit fokus imod salg. Hun har opbygget en lang track record inden for et bredt spektrum af brancher: med alt fra vin til biotech. Samtidig har hun stor erfaring med at booke konsulenter og matche ledige akademikere med de rigtige jobs. Også det nyder vi godt af i Valeur, hvor hun bl.a. assisterer uddannelsesinstitutioner med at bygge relationer og markedsføre sig over for deres målgrupper.

”Jeg gør det let at forstå, hvordan noget, der måske ser kompliceret ud, passer lige præcis til dit behov. Hvad enten det drejer sig om tekniske løsninger eller mennesker med særlige kompetencer, så handler det om at forklare, hvad de kan, og hvordan de kan skabe værdi for andre.”

Lone Lyngdorf

Business Development Manager

Lone er bachelor i business administration og har over 20 års erfaring med drift, B2B-salg og markedsføring.

Hun kender kunderejsen fra newbizz til etablering af partnerskaber med store virksomheder, dels fra egen virksomhed og dels som key account manager i en global virksomhed.
Som selvstændig byggede hun sin kundeportefølje op fra bunden ved konstant at være proaktivt til stede hos sine kunder.

Hun stortrives med at bygge relationer til små og store, danske såvel som udenlandske, virksomheder og sætter en ære i at præstere over forventning, så alle kunder er tilfredse.

Preben Bøe

Business Development Manager

Preben er en af vores specialiserede mødebookere med erfaring fra det vanskeligt tilgængelige c-level, med beslutningstagere inden for industri i såvel de danske som deres udenlandske datterselskaber. I dialog med kundens nøglepersoner, er Preben med til at udvikle værdiskabende dialoger om strategisk udvikling og gennemførelse af større transformationer, herunder produktivitet og værdikædeudvikling med Lean-værktøjer. Valuestream management der er baseret på virksomhedens forretningsprocesser fra helheden til detaljen, skaber værdi og konkurrencekraft i afsætningskæden.

Preben skaber værdi for sine kunder med en operationel tilgang til salg og sin store forretningsforståelse.  Med en baggrund som c-level manager, management consulting, en operationel tilgang til kommunikation af de værdiskabende elementer, løser Preben opgaver, der henvender sig til mellemstore og større virksomheder med kompleksitet i produkter og organisation. Preben skaber varige relationer med sin imødekommende og lyttende tilgang til kundens problemstillinger.

Majken Vincent

Business Development Manager

Majken Vincent har arbejdet med opsøgende salg i henved 20 år.

Hun er sådan én, der interesserer sig rigtig meget for andre mennesker, lytter til dem og hjælpe dem med at lykkes.

De interesser og egenskaber førte hende i første omgang ind i pædagogikkens verden. Men hun opdagede ved et tilfælde, at de også ligger øverst i sælgerens værktøjskasse.

Siden har Majken Vincent ikke set sig tilbage. Med sin evne til at kommunikere og connecte med alle, høj som lav, har hun arbejdet i større og mindre virksomheder og solgt alt fra børnebøger til mere komplekse forsikringer og telekommunikationsløsninger.

Majken Vincent vil meget mere end at sælge en vare eller service her og nu. Hun er ikke tilfreds, før kunden har ægte succes og får lyst til at komme tilbage.

Den trang til at tage bredere ansvar for sig selv og det miljø, hun har omkring sig, viser sig også privat, i boligforeningen, hvor hun har siddet som formand igennem 10 år.

Så når du skal have tingene gjort med et smil før, under og efter en handel, er Majken den rigtige konsulent for dig.

Søren Udesen

Business Development Manager

Søren har som mødebooker mange faste kunder, der har samarbejdet med Valeur i flere år. Derfor har Søren indgående kendskab til sine kunders produktområde og arbejder ofte direkte i deres CRM for netop at optimere og kvalificere processen.

Søren har mere end 40 års erfaring med salg, rådgivning og kundeservice. Men han startede sin karriere som shippingelev hos Hecksher & Søns Eftf. I dag arbejder Søren på tværs af brancher, lige fra de offentlige jobcentre til industri og produktionsvirksomheder.

Søren repræsenterer altid Valeurs kunder på en respektfuld måde og med stor troværdighed i sine samtaler:

“Min mangeårige erfaring har givet mig evnen til at sætte mig ind i forskelligartede virksomheder og løse en given opgave. Jeg sætter en ære i at være grundig i mit arbejde samt levere et resultat, jeg kan stå inde for”.

Gitte Højbusk Tønning

Business Development Manager

Gitte har knap 20-års erfaring og et solidt fagligt fundament indenfor salg og administration, hvor hun bl.a., har været ansvarlig som Key Account Manager, med en bred vifte af opgaver som opsøgende salg, kundepræsentationer, afholde og tilrettelægge undervisning, rådgive og vejlede kunder omkring regler og lovgivning og derefter opsætning, kundepleje og videreudvikling af kundens behov. 

Derudover er hun omstillingsparat, hårdtarbejdende og fleksibel. Gitte har boet 10 år i Schweiz og efterfølgende arbejdet en stor del i de tysktalende lande.

Hun trives med kundekontakt og kundeservice og har på dette område sin styrke og drives af at levere høj personlig kundeservice

Dennis Petersen

Business Development Manager

Dennis er ekspert i salg og mødebooking til store og små virksomheder. Han er drevet af sin passion for den personlige kundekontakt og service, og med sit store drive bliver han ved, indtil målene er nået.

I telefonen kan Dennis genkendes på sin altid rolige og professionelle stemme, og i mødelokalet på det smil, han som regel har på læben.

For Dennis kommer kundens succes ikke tilfældigt. Den er grundigt forberedt – ved at lytte intenst for at forstå kundens grundlæggende behov.

Som finansøkonom har Dennis en naturlig forretningsforståelse, der gør det let at skabe relationer til nøglepersoner i virksomheder.

Samtidig trækker han på sin lange erfaring med salg og mødebooking. Han begyndte allerede at tænke i mersalg og gensalg som 15-årig, da han fik sit første job på den lokale tankstation, som efterfølgende blev til en butiksuddannelse i en lokal butik. Dennis har arbejdet med salg og mødebooking hele hans arbejdsliv, og det har altid været Dennis store passion.

Under sin uddannelse arbejdede Dennis som mødebooker for Topdanmark forsikring, hvor han har gennemgået kurser, som har dygtig gjort hans salgsteknikker, indvendingsteknikker og
meget mere.

Flemming Jensen

Business Development Manager

Flemming er en del af vores specialiserede internationale mødebookere / konsulenter, som primært arbejder inden for Skandinavien. Han er vores svenske mødebooker og oprindeligt fra Sverige, men han har arbejdet og boet i Danmark siden 1990. Flemming er ansvarlig for forskellige projekter i Danmark og Sverige og besidder et stort kendskab i forhold til brancher som kommunikation, IT, retail business og industri.

Flemming er ekspert i at skabe kontakt til de rigtige beslutningstagere og aftaler møder, der etablerer dialog og starten på varige relationer på vegne af vores kunder.

Flemming har mere end 15 års erfaring med salg og kundeservice. Han har bl.a. beskæftiget sig som salgsleder hos Sunoco og været ansvarlig for at opbygge det svenske marked fra bunden. Samtidig har han også en baggrund som elite sportsudøver med over 250 ishockeykampe i den Danske Eliteserie. Flemming har også i en årrække arbejdet som spilleragent på tværs af Europa og været ansvarlig for kontraktforhandlinger og rekruttering.

Randi Knudsen

Business Development Manager

Mangler du en mødebooker til offentlige institutioner? Så er Randi den rette konsulent til jeres projekt. Hun er en yderst erfaren mødebooker, der i en årrække har arbejdet med at etablere møder imellem offentlige institutioner og virksomheder på tværs af landet.  

Hendes positive resultater er med til at få flere uddannet akademikere i arbejde, hvilket er med til at forbedre virksomhedernes konkurrenceevne, og give akademikere landet over en god start på deres karriere. Randi sikrer jeres institution flere kvalitetsmøder med de rigtige beslutningstagere.  

Randi har en baggrund inden for administration og har endda arbejdet som selvstændig frisør, før hun blev mødebooker hos Valeur.  

Jesper Wulff

Business Development Manager

Jesper er en af vores erfarne konsulenter, som primært arbejder indenfor B2B.  Jesper har arbejdet internationalt som salgsansvarlig og leder i mange år. Yderligere har Jesper boet flere år i bl.a.  Italien, Belgien og Tyskland. Et ofte meget tæt samarbejde med forskellige funktioner og kulturer i virksomheder nationalt som internationalt har givet en stor indsigt og erfaring i meget forskellige tilgange til opgaveløsning og samarbejde.

En meget resultatorienteret og praktisk tilgang samt erfaring i samarbejde gør at Jesper er vant til at nå de mål der sættes.

 

Han løser ofte opgaver, som henvender sig til større virksomheder, hvor han skaber åbninger til ledere og topledere, som ofte er svært tilgængelige.

Jesper besidder et stort kendskab indenfor Industri, IT/Software-branchen og Telecom.

Denne erfaring og forretningsforståelse gør at Jesper er en kompetent sparringspartner for både virksomheder og kunder.

Værdien af modne mødebookere

Ønsker du en professionel mødebooker, og mødebooking der sikrer jeres virksomhed flere kvalitetsmøder og sætter gang i mere vækst? Med en mødebooker fra Valeur får jeres sælgere mere tid til at lukke flere aftaler med potentielle kunder, frem for at bruge tiden på opsøgende salgsarbejde. Vores mødebookere kender din branche og vejen til de rigtige beslutningstagere, hvilket resulterer i flere salgsmøder i din sælgers kalender og flere nye potentielle kunder.

Hos Valeur er vi eksperter i B2B telemarketing. Vores modne mødebookere har en gennemsnitsalder på 45 år og har erfaring fra erhvervslivet og forskellige brancher. En mødebooker hos Valeur er dedikeret og tager ejerskab om det specifikke projekt, hvilket gør, at du i mange tilfælde kommer til at betragte mødebookeren som en del af din egen virksomhed og personale.

 

Find den rette mødebooker til jeres opgave

Brug søgningen nedenunder til at finde jeres branche eller industri, og søg efter den rette mødebooker til jeres virksomhed. Kan I ikke finde den rette? Kontakt os og vi vil gøre vores bedste for, at finde en mødebooker som passer til jeres virksomhed og branche. Du kan se og læse nogle af vores cases her og på vores case-side