FAQ om mødeboking og telemarketing.

FAQ 

Hvordan forgår mødebooking ved Valeur

Et samarbejde med Valeur A/S starter med et møde, hvor kunden i dialog med vores salgsafdeling definerer opgaven. Ved dette møde optræder Valeur som den rådgivende samarbejdspartner, der kan vejlede jeres virksomhed i strategien for det opsøgende arbejde og mødebookingsprocessen.

Før selve mødebookingen går i gang, udarbejder vi en emnesøgning, som nøje gennemgås af begge parter, så de rigtige emner udvælges. Sidder du selv med de helt rigtige emner, bruges de naturligvis. Hos Valeur har vi de nødvendige redskaber og ikke mindst den fornødne viden til at definere den rigtige målgruppe og endeligt at frembringe en komplet liste over potentielle kunder.

 

Du kan læse mere omkring vores samarbejdsforløb her.

 

Har I erfaring i vores branche?

Højst sandsynligt –  Vi har mere end 28 års erfaring i at åbne døren mellem virksomheder og potentielle kunder indenfor et stort udsnit af forskellige brancher. Vores modne og erfarne medarbejdere kommer fra vidt forskellig fag og med forskellige baggrunde, hvilket gør at vi kan sammensætte effektive teams til de fleste typer opgaver.

Du kan se et udsnit af nogle af de brancher, vi har arbejdet med her.

Står din branche ikke nævnt? Du kan altid kontakte os for at høre mere om mulighederne for din virksomhed.

 

Tilbyder I telemarketing og mødebooking i udlandet?

Ja – Valeur har specialiseret sig i en række internationale markeder, hvor vores kendskab er særdeles høj. Det skyldes vores solide tilstedeværelse på disse markeder, hvorfor vi kan tilbyde en ekstraordinær åbning for din virksomhed. Vi kender disse markeder ned i mindste detalje, hvilket giver dig en yderst kvalificeret sparringspartner, som er i stand til at opbygge en stærk markedsposition for din virksomhed.

 

Valeurs primære internationale markeder er følgende:

Tyskland

Sverige

Norge

Finland

Holland

Belgien

 

Er dit internationale marked ikke nævnt? Vi kan stadig assistere din virksomhed i at trænge ind på dit ønskede marked.

Læs mere om international telemarketing og mødebooking her.

 

Er det unge medarbejdere, som ringer på vores vegne?

Nej – Vores medarbejdere har en gennemsnitsalder på 45 år og har stor erfaring fra erhvervslivet, hvilket gør dem i stand til at sætte sig i dit sted og føre en dialog, der i sidste ende giver din virksomhed et dybdegående indblik i dit marked. Alle medarbejdere er dedikerede og tager ejerskab om deres opgaver, hvilket gør, at du kommer til at betragte dem som en del af din egen virksomhed. Vi mener, at erfarne og professionelle konsulenter er nøglen til en høj succesrate indenfor telemarketing, da det har en stor betydning for måden hvorpå din virksomheds budskab bliver leveret i dialogen med potentielle kunder. 

Du kan møde alle vores mødebookere og konsulenter her

 

Hvilke resultater kan vi forvente?

 

Du får mange fordele ved at vælge Valeur som samarbejdspartner. Vores kunder oplever følgende fordele:

–  Flere kvalitetsmøder med potentielle kunder

–  En mere fokuseret salgsstrategi

–  Øget vækst og værdi

–  Flere ressourcer og tid til at håndtere nuværende kunder

–  En indgang til nye markeder og målgrupper

– Et øget kendskab til din virksomhed på markedet

 

Læs hvad vores kunder fortæller om vores samarbejde her.

 

Hvad koster det?

Prisen afhænger af forskellige faktorer, så som antal ønskede møder, niveau af beslutningstageren (f.eks. c-level), størrelse på virksomhederne i målgruppen, kompleksiteten af jeres produkter eller services og bearbejdningsperioden på projektet.

Vi laver gerne et uforpligtende tilbud til dig. Kontakt os her.

 

Hvordan sælger I vores løsninger/produkter?

Vores formål er at skabe en åbning til din målgruppe, og klargøre emnet til et salgsmøde med jeres virksomhed. Derfor har vi fokus på at sprede kendskabet til jeres virksomhed, og fastholde et salgspres på potentielle kunder. Det betyder, at de møder vi booker til jer altid er med interesserede emner.

 

Hvorda foregår opstarten?

I samarbejde med Valeur udvælger kunden målgruppen. Vores data managers har stor erfaring med emnesøgninger uanset om, der er tale om udtræk fra virksomhedsregistre eller mere komplicerede dataanalyser på tværs af datakilder.  Dernæst vil vi fastlægge, hvordan vi differentierer jeres produkter og services i dialogen med potentielle kunder, og afklare de praktiske detaljer omkring kalenderstyring, kørsel og mødelængde. Derefter vil udringningen begynde.

 

Hvor dybt kan I afdække et kundeemne?

Vi har en strategisk tilgang til mødebooking, som er opbygget ud fra princippet om, at assistere vores kunder i at styrke deres markedsposition ved at fokuserer på de parametre, der adskiller dem fra konkurrenterne. Denne indsats henvender sig ofte til komplekse projekter, store (internationale) virksomheder eller svær tilgængelige topledere. Vores konsulenter er derfor trænede i at afdække jeres målgruppe og skabe den nødvendige kontakt for at få gode resultater.

 

Hvordan afrapporterer I?

Vi afrapporterer efter den først udringning, så I får en føling af projektet. Dernæst, udarbejder vi en skriftlig rapport én gang om måneden, der viser indsats og resultater, og som danner grundlag for planlægningen af det videre samarbejde. Derudover vil der være en god løbende dialog med den tilknyttede konsulent. På den måde vil I hurtigt komme til at føle, at Valeur bliver en del af jeres virksomhed.

 

Laver I kun mødebooking?

Med mere end 28 års erfaring indenfor telemarketing og mødebooking, har vi en stor erfaring indenfor forskellige services. Udover at vi understøtte vores kunder i at:

 

 

Skab vækst. FAQ med mødebooking og telemarketing.

Skabe en generel
vækstagenda

 

Få flere kvalitetsmøder. FAQ med mødebooking og telemarketing.

Sikrer flere
kvalitetsmøder

Lancere nye produkter. FAQ med mødebooking og telemarketing.

Lancere nye
produkter

Gå ind på nye markeder. FAQ med mødebooking og telemarketing.

Gå ind på nye
markeder

Øg det generelle kendskab. FAQ med mødebooking og telemarketing.

Øge det generelle
kendskab

 

Ændre image på markedet. FAQ med mødebooking og telemarketing.

Ændre image
på markedet

Skabe differentiering. FAQ med mødebooking og telemarketing.

Skabe
differentiering

Vedligeholde en stabil pipeline. FAQ med mødebooking og telemarketing.

Vedligeholde en
stabil pipeline

 

Vi kan også tilbyde følgende services:

Mødebooking

DIN VEJ IND PÅ MARKEDET

Brancher

VI KENDER DIN HJEMMEBANE

Seminartilmeldinger

FÅ DE RIGTIGE DELTAGERE MED

International telemarketing

INTERNATIONAL TELEMARKETING PÅ B2B-MARKEDET

E-mail permissions

ET NØDVENDIGT GODE

Messer

FÅ MERE VÆRDI UD AF DIN MESSEDELTAGELSE

B2B leadgenerering

FRA LUNKNE LEADS TIL KUNDEMØDER OG MERE SALG