International telemarketing

Efter mere end 25 år på markedet, har vi hos Valeur A/S et udpræget kendskab til det internationale marked. Vi har oparbejdet en stor viden omkring de formelle, kulturelle og praktiske forhold, der gør sig gældende ved international telemarketing. Dermed er Valeur A/S din pålidelige samarbejdspartner, når din virksomhed ønsker at operere uden for Danmarks grænser.

 

International telemarketing på mange sprog 

Valeur A/S har opbygget en international telemarketingafdeling med konsulenter, der taler engelsk, tysk, norsk, svensk, finsk og hollandsk – og som har stor erfaring med international B2B-telemarketing. Når vi arbejder med international telemarketing, er det væsentlig for os, at vores konsulent og din virksomhed har god løbende sparring for at sikre et godt projektforløb. Derfor arbejder vi også med nogle faste rutiner, så der skabes de bedst mulige forudsætninger til et godt og værdiskabende samarbejde.

“Netop for disse specifikke produkter er Tyskland et nyt marked for os, så vi havde brug for en kompetent samarbejdspartner, der var i stand til at bryde muren og etablere de nødvendige kontakter.” – VARO Specialmaskiner A/S

 

Internationalt salg i udlandet

Vi er bevidste om, at omkostninger forbundet med internationale salgsaktiviteter er større, end hvis man kun opererer i Danmark. Derfor betyder det meget for os at skabe ekstra gode salgsforudsætninger for din virksomhed, når vi arbejder med international telemarketing.

Valeur A/S tilbyder at arrangere møderne gennem opsøgende salgsarbejde eller ved at indhente de relevante oplysninger, så I selv kan viderebearbejde emnet – altså blot skabe leadgenerering for din virksomhed.

Valeurs primære internationale markeder

Skandinavien

Telemarketing på modersproget

Tyskland

Effektiv døråbner til tyske virksomheder

Hvad siger vores kunder?

Gram Commercial A/S

“Samarbejdet med Valeur har jeg fra dag ét oplevet som professionelt og smidigt. Arbejdet er blevet udført indenfor den aftalte tidsramme og med gode resultater til følge. De har været gode til at tilpasse sig vores præmisser, men samtidig kommet med relevant input, så hele projektet er blevet løftet.”

Henning Moisen, Marketing Manager
Gram Commercial A/S