E-mail permissions

E-mail marketing er en markedsføringsform, der med hastige skridt vinder frem på markedet. Effektiv indhentning af e-mail permissions kan derfor være et vigtigt supplement i forbindelse med mødebooking – og kan samtidig være en primær markedsføringsform, som er rettet mod potentielle kunder, der på anden vis er omkostningsfulde at bearbejde.

Valeur A/S har stor erfaring i hurtig og effektiv indhentning af e-mail permissions til brug ved udsendelse af nyhedsbreve eller andet markedsføringsmateriale. Vores erfarne konsulenter har en professionel tilgang til indhentning af e-mail permissions, hvor der bliver informeret om formålet med opkaldet, indhentet accept fra respondenten og afsluttet på positiv vis.

Styrken ved e-mail marketing

E-mail marketing er en personlig fremgangsmåde, hvor det er essentielt at have modtagerens accept til fremsendelse af et nyhedsbrev eller andet markedsføringsmateriale. Andre markedsføringskanaler, så som annoncer, tv-spots m.m., dækker som regel en bred og overordnet målgruppe, hvormed risikoen for at “skyde” forbi er stor.

Ved at indhente e-mail permissions er du som virksomhed sikker på, at modtageren kender din virksomhed og produktet – og ydermere, at modtageren har tilkendegivet at være interesseret i tilbud og anden information fra din virksomhed.

 

Kundens accept er vigtig 

Med modtagerens accept undgår du, at din e-mail havner i et spamfilter eller at blive betragtet som spam. Desuden er vilkårlig udsendelse af spammails ulovligt. Muligheden for positivt udfald, respons og dermed resultat er således meget lille, hvis der udsendes materiale uden modtagerens accept.

Ved indhentning af e-mail permissions opnår du hyppigere en positiv respons, hvilket smitter af på tilliden til din virksomhed og dine produkter. Derudover har du også bedre mulighed for at målrette dit indhold og dit budskab, når du kender dine modtagere på forhånd.

“Vi har været overrasket og imponerede over hvor mange af de kontaktede emner, der var villige til at fortælle om de produkter, de benytter, samt hvor mange der har takket ja til at modtage forskelligt materiale fra os. Det er selvfølgelig dejligt, de vil modtage materiale, men samtidig er det en nødvendighed at indhente disse e-mail permissions ifølge persondataloven. Vi har i sidste ende fået pålidelige data samt et uvurderligt overblik over det marked, vi opererer på.” Bosch Termoteknik

 

Indhentning af e-mail permission i udlandet

Valeur A/S arbejder også med international B2B telemarketing, og i den forbindelse har vi bl.a. indhentet e-mail permissions i Norge, Sverige, Finland, Tyskland, Holland, Belgien og UK. Vores store erfaring både i Danmark og udlandet sikrer en professionel og naturlig indgangsvinkel, som forstørrer chancen for gode og brugbare resultater. Ved indhentning af e-mail permissions benytter vi også lejligheden til at indhente data på relevante kontaktpersoner og detaljeret information omkring potentielle kunder.

 

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med at indhente e-mail permissions både i Danmark og i udlandet og dermed styrke jeres e-mail marketing og forretning.