Mødebooking for det offentlige.

Mødebooking for det offentlige

Specialister i opsøgende virksomhedskontakt for det offentlige 

Har du brug for hjælp til mødebooking for det offentlige? Valeurs erfarne konsulenter har mange års salgs- og brancheerfaring, og er i stand til, at skaffe de rette møder på det rette tidspunkt for offentlige institutioner og deres virksomhedskonsulenter.

Hos Valeur A/S har vi en struktureret tilgang til opgaverne, hvorfor vi er i stand til at gennemføre mødebooking af både mindre og større kaliber med en høj og vedvarende koncentration af arrangerede møder. Valeur A/S er hvert år en vigtig medspiller i forbindelse med både større og mindre offentlige projekter.

 

Beskæftigelsesområde

Mødebooking for jobcentre og arbejdsmarkedskontorer.

Vi samarbejder eksempelvis med jobcentre på tværs af landet med beskæftigelseskampagner, hvor vi står for at skabe relationer mellem erhvervslivet og landets ledige med henblik på at forbedre beskæftigelsessituationen.

 

Erhvervsfremme

Mødebooking for væksthuse og erhvervskontorer.

Samtidig assisterer vi de danske erhvervshuse, og sørger for, at virksomheder og væksthuse kommer i dialog med hinanden med henblik på vækst og udvikling.

 

Uddannelsessektoren

Mødebooking for erhvervsskoler og universiteter.

Vores konsulenter har gennem årene løbende stået for, at hjælpe erhvervsskoler og universiteter med at komme i dialog med virksomheder omkring efteruddannelse til virksomhedens medarbejdere, praktikpladser til de unge mennesker, samt jobs til akademikere.

Sammen sikrer vi, at ny viden kommer ud i virksomhederne og at de unge får den nødvendige praktiske erfaring til gavn for Danmark.

Vi har derfor stor erfaring med at arrangere mange møder inden for få måneder og ligeledes koordinere og fordele disse til en stor gruppe konsulenter på tværs af landets kommuner og andre mindre institutioner.

Møder der skaber resultater For os er det kvaliteten af møderne, der er afgørende. Vi måler udelukkende indsatsen på det efterfølgende udbytte. Det betyder, at du kan forvente en høj succesrate og et minimum af spildtid på de møder, vi arrangerer for din organisation. Dine medarbejdere er derfor altid sikre på at møde seriøse og interesserede kundeemner.

 

 

Værdien af modne medarbejdere

Vores medarbejdere har en gennemsnitsalder på 45 år og har stor erfaring fra erhvervslivet, hvilket gør dem i stand til at sætte sig i dit sted og føre en dialog, der i sidste ende giver din virksomhed et dybdegående indblik i dit marked. Alle medarbejdere er dedikerede og tager ejerskab om deres opgaver, hvilket gør, at du kommer til at betragte dem som en del af din egen virksomhed. Vi mener, at erfarne og professionelle konsulenter er nøglen til en høj succesrate indenfor telemarketing, da det har en stor betydning for måden hvorpå din virksomheds budskab bliver leveret i dialogen med potentielle kunder.

Se alle vores mødebookere til det offentlige her.

 

Kontakt os i dag for en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe jeres organisation med mødebooking.

 

Hvad siger vores kunder?

HF & VUC Thy-Mors

”Samarbejdet med Valeur har været en rigtig god oplevelse. Vi samarbejder super godt, og Valeur har nogle dygtige konsulenter. Jeg har især fået nogle gode tilbagemeldinger på de aftaler, som konsulenten har booket.”

Lene Skou Hanses, Uddannelseskonsulent 
HF & VUC Thy-Mors

 

Specialister i B2B-telemarketing. Med mere en 27 års erfaring med B2B-telemarekting, er Valeur A/S specialister i at åbne døren mellem virksomheder og potentielle kunder.