Hvordan påvirker GDPR din fremtid?

Den nye forordning handler ikke om at imødekomme nye regler og standarder, men om at imødekomme dine kunders forventninger. Det er igennem ansvarlighed at tillid opbygges, og hvor mulighed for, at forvandle risiko til fordel opstår.

Den nye forordning er ikke kun et nyt sæt regler, som skal bruges i kampen mod sikkerhed og privatliv for EU’s borgere. Det er også en mulighed for dig, at nærmere dig dine kunder, og bygge videre på tilliden i mellem jer.

Det starter med at du lærer, hvad det betyder, at drive forretning under den nye lovgivning. Jo før du kommer i gang med at integrere GDPR i din virksomhed, desto hurtigere opnår du en god mulighed for at lære dine kunder bedre at kende, udvikle nye forretningstilbud og styrke tilliden.

I takt med, at dine kunders tillid til dig vokser, gør deres lyst til yderligere at dele personlige oplysninger også, hvilket vil resultere i en bedre forståelse for deres mangler og behov, samt en større succes for din virksomed i form af afdækning af disse.

 

Bliv konkurrencedygtig med GDPR

Privatlivet er et af de områder, som i fremtiden kan definere hvordan dine kunder ser på din virksomhed, og hvor succes ikke kun er målt på, hvorvidt du følger de nyeste regler, men også om du har dine kunders tillid.

 

Undgå ubrugelig data

Med mange virksomheders uvidenhed på området, står det klart at de få, som sætter sig ind i forordningen, kan med fordel dygtiggør sig og stå foran deres konkurrenter i køen til kunderne. Mister du til gengæld dine kunder tillid, eller udnytter den på andet vis, riskikerer du at miste grebet på markedet og dine kunder rimelig hurtigt.

 

Tillid er den nye valuta 

Ønsker du at være kampdygtig, og stadig gøre dig fortjent til dine kunders tillid, selv efter GDPR-lovgivningen? Så kræver det at du stiller din virksomhed 3 vigtige spørgsmål, før du starter på GDPR-forberedelserne.

  • Hvordan er min branche påvirket af GDPR?

  • Hvilke samtykkeerklæringer ønsker vi fra vores kunder?

  • Hvilken indsamlingsmodel af samtykkeerklæringer er den mest optimale?

I sidste ende handler det om at skabe værdifuld indhold og imødekomme kunders forventninger. Noget som først kan blive en realitet, efter en oprydning af jeres data er udført. ”Beskidt data” gavner hverken din forretning, eller det indhold dine kunder modtager fra dig. Med en skarp og opdateret mailingliste, får du en målgruppe som med garanti er interesseret i hvad din virksomhed har at fortælle.

 

Ved brug af professionelle konsulenter, til double opt-in af eksisterende samtykkeerklæringer, viser du dine kunder vigtigheden af deres opmærksomhed. Start allerede i dag med, at kontakte os for at høre mere.