
Fra sælger til betroet rådgiver del 1
Erhvervsledere bliver mere travle og mere utålmodige. Det fordrer nye B2B marketing-strategier og stiller nye krav til sælgeren. I en føljeton på fire afsnit fortæller jeg om verden af i går med enten outbound eller inbound marketing og om den fagre nye verden, der venter ved at kombinere de to.
Første afsnit får du her, og de følgende i løbet af ugen. Hvis du også har travlt og derfor er utålmodig, kan du bare klikke på den fulde artikel med det samme.
Verden af i går
Der var engang, hvor konkurrencen om opmærksomheden var mindre, og en sælger kunne ringe med et godt tilbud i nogenlunde sikker forvisning om, at der var nogen, som gad lytte i den anden ende.
Men i dag findes der så mange tilbud, der konkurrerer om opmærksomheden, at det er blevet svært at komme til at give et. Derfor er vi nødt til at tænke nyt, og det gør vi ved at kombinere en inbound taktik med en outbound eksekvering.
På den måde kan sælgeren klatre fra konkurrenterne og sætte sig på en grøn gren som betroet rådgiver.
Læs andet afsnit af føljetonen i morgen.
Kontakt os endelig, hvis du ønsker at vide mere om, hvordan vi kombinerer inbound og outbound til stor fordel for din virksomhed.