Analyse

Valeur A/S Analyse er en meget kompetent samarbejdspartner inden for alle slags analyseopgaver, hvor vi med respekt for både respondent og opgavestiller, foretager netop den undersøgelse, som vores kunde ønsker.

 

Omkostningseffektive undersøgelser 

Som telemarketingvirksomhed har vi opbygget Valeur Analyse ud fra principper inden for det opsøgende felt, hvor kvantitet, effektivitet og tempo er en vigtig faktor. Dette muliggør, at vi omkostningseffektivt kan gennemføre undersøgelser af forskellig art og på forskellige niveauer for vores kunder.

Vores erfaring er, at vi ofte kan tilføre vores kunder samme værdi igennem mindre “lav-praktiske” undersøgelser af deres marked contra en stor og omkostningstung analyse igennem et specialiseret, rendyrket analysehus.

 

Vi er med jer fra idé til evaluering

Ønsker du at få afklaring på ovenstående eller lignende spørgsmål, kan Valeur Analyse være behjælpelig uanset omfang. Selv den mindste undersøgelse kan bidrage til værdifuld viden, med henblik på at styrke en konkurrencemæssig situation og dertilhørende fordele.

Valeur Analyse kan være behjælpelig med at udarbejde en samlet plan for hele forløbet i form af koncept, spørgeskemaer, dataindsamling og statistik. Alternativt kan vi, alt efter jeres behov, deltage i dele af undersøgelsesprocessen. 

 

Er du interesseret i at høre mere om, hvordan dine tanker om en analyse eller undersøgelse kan blive til et brugbart og strategisk værktøj, så tag endelig kontakt til os.

 

Typer af analyser

Markedsanalyser

Det strategiske værktøj

Kundetilfredsheds-analyser

Forbedre din kundeservice

Analyser for offentlige instanser

Omkostningseffektive undersøgelser

Kendskabs- og imageanalyser

Få værdifuld viden om din virksomhed

Medarbejdertilfredsheds-analyser

Styrk din medarbejderperformance

Teletjek

Skærp din telefonservice

Hvad siger vores kunder?

Dansk Brand og Sikring

“Vi får altid en venlig og professionel behandling hos Valeur A/S og samarbejdet har gjort, at det opsøgende arbejde i form af seminartilmeldinger og spørgeskemaundersøgelser går både lettere og bedre for os.”

Bitten Bygbjerg, Marketingchef
Dansk Brand og Sikring