Det Nordjyske Mediehus

Markant stigning

i månedlige salgsmøder

Hjælp til

at opnå deres mødeaktivitetsmål

Gode resultater, der bliver bedre og bedre

En målopfyldelse, der bare bliver flottere og flottere. Vores arbejde for Det Nordjyske Mediehus viser, at det rigtige team med den rigtige indstilling performer bedre og bedre, så din mødekalender bliver hurtigere og hurtigere fuld.

Det Nordjyske Mediehus har et skræddersyet produktet til lokale erhvervsdrivende: Vigeur – viden til vækst.

Med Vigeur tilbyder man nyheder om og til målgruppen samt spændende events og networking. Men for at kunne booke et salgsmøde kræver det ofte en længere præsentation af produktet, som mediehusets egne sælgere havde svært ved at finde tid til.

Derfor ledte man efter en partner til opgaven. Der var flere om buddet. Også nogle, der var billige. Men for Christine Nielsen, salgschef hos Det Nordjyske Mediehus, var det vigtigste at have det rigtige team til opgaven:

”Valeurs konsulenter har erfaringen med målgruppen. De har respekt for travle erhvervslederes tid, og de taler deres sprog. Derfor vinder de både kundernes tillid og vores tillid.”

Christine Nielsen

Skyder ”over” målet

Samarbejdet med Valeurs erfarne team har da også givet resultater. Resultater, der er blevet stadigt bedre over tid.

Oprindeligt var der en ambitiøs målsætning for indsatsen, hvor der blev lagt vægt på effektiv mødebooking. Efter en intensiv indsats med mange hundrede arbejdstimer og tusindvis af opkald er det faktisk lykkedes at forbedre målopnåelsen markant, så den ligger stabilt over det aftalte.

Den positive udvikling skyldes både Valeurs kultur for videndeling og excellence samt et tillidsfuldt og udviklingsorienteret samarbejde med Det Nordjyske Mediehus.

 

Kig i maskinrummet

Valeurs konsulenter søgte hele tiden at optimere dialogen med kunderne og dele det, der virkede, med hinanden.

De små justeringer kunne – for at give et lille indblik i maskinrummet – være sådan noget som at minde en direktør, der allerede havde sit eget avisabonnement og sit eget ledernetværk om, at Vigeur også har værdi for andre profiler i virksomheden.

Med fire årlige netværksmøder og temaer om alt fra ESG og grøn omstilling over fastholdelse af medarbejdere til AI og cybersikkerhed er der nemlig også vitaminer i Vigeur for økonomichefer, HR-chefer og IT-chefer.

 

Feedback og forædling

Christine Nielsen fremhæver også en række andre fordele ved samarbejdet:

”På mit dashboard kan jeg sidde og følge med i al den marketing og mødebooking, der bliver lavet. Inden møderne bliver vi spillet gode, når kunderne bliver overdraget grundigt til os, med alt hvad der er værd at vide om den forudgående dialog.”

”Det har også været værdifuldt at blive udfordret lidt på vores værditilbud. Vi bliver løbende briefet af Valeurs konsulenter om, hvordan Vigeur bliver modtaget af målgruppen. Ud fra det kan vi så justere vores strategi og forædle vores produkt.”

”Endelig må vi ikke glemme den branding, vi får, når vores virksomhed og vores produkter bliver præsenteret af nogen, der repræsenterer os ordentligt. Den kan gavne vores salg og omdømme på længere sigt,” forklarer hun.

 

Klar anbefaling

De mange møder og det effektive samarbejde gør det nemt for Christine Nielsen at anbefale Valeur til andre B2B virksomheder:

”Samarbejdet med Valeur har fungeret mega-godt. Vi er rigtig glade for resultaterne og den feedback, vi har fået fra kunderne. Så nu ved jeg, hvem man skal ringe til, når der skal bookes salgsmøder i kalenderen. Jeg føler mig helt tryg ved Valeur og det team, som har arbejdet for os.”

Har du lyst til at høre mere?

Kontakt os for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig. Det er ganske uforpligtende!

Tlf: 86 92 90 00
Mail: valeur@valeur.dk

Valeur A/S