Videnscenter

Det er helt centralt for Valeur at skabe værdi for eksisterende og potentielle kunder. Derfor deler vi gerne ud af vores erfaringer med telemarketing og mødebooking.

Du kan altid finde inspiration og rådgivning i vores mange guides og infographics.  

Hvis du har behov for yderligere rådgivning eller assistance, tilbyder vi altid skræddersyede løsninger efter ønske.

23. maj 2019

Sådan udvikler du en stærk USP

Er jeres virksomhed også... bare bedre? Læs vores guide til udvikling af en stærk USP.

Læs mere

23. maj 2019

Mister potentielle kunder hurtigt interessen?

Få flere kunder ved at fortælle om dine produkters fordele og ikke deres funktion. Læs hvordan i vores guide.

Læs mere

15. april 2019

Hvordan genererer du gode salgsleads?

Leadgenerering kan være en svær disciplin at mestre. Vi har samlet tre gode råd, som kan hjælpe dig på rette vej.

Læs mere

13. marts 2019

Overvind gatekeeperen og book flere møder

Kom forbi gatekeeperen med tips fra vores konsulenter, og få mere ud af din mødebooking.

Læs mere

4. marts 2019

Opsøgende salgsarbejde skaber værdi

Vil du gerne forbedre salgsindsatsen i virksomheden med opsøgende salg? Se vores guide om opsøgende salg.

Læs mere

27. februar 2019

Succes med virksomhedsbesøg

Gør dine virksomhedsbesøg til en succes ved at følge disse råd.

Læs mere

27. februar 2019

Alt det du går glip af

En god kundesamtale handler ikke kun om tilbud og salg. Opdag hvad du går glip af, når du taler for meget.

Læs mere

27. februar 2019

Hvorfor taler du så meget?

Vi har samlet fem grunde til, hvorfor sælgere taler for meget under en kundesamtale.

Læs mere

27. februar 2019

10 tips til at blive god til at lytte

Du skaber den største værdi for dine kunder, hvis du bruger aktiv lytning som en kompetence.

Læs mere

27. februar 2019

Sådan formidler du komplekse budskaber

Flere virksomheder oplever store udfordringer i deres dialog med kunderne.

Læs mere

27. februar 2019

Sådan håndterer du utilfredse kunder

Din rolle indenfor kundeservice er at have fokus på at løse problemet på en rolig og professionel måde.

Læs mere

27. februar 2019

Sådan får du mere succes med mødebooking

Dit telemanus er på plads, og du er klar til at besvare alle de svære indvendinger.

Læs mere

27. februar 2019

De 5 hyppigste indvendinger

Størstedelen af de indvendinger vores konsulenter hører, er reaktioner fra folk som har travlt.

Læs mere

26. februar 2019

Eksempel på et godt telemanus

Hvis du bruger dit telemanus korrekt, kan du forvente en bedre dialog med din målgruppe.

Læs mere

26. februar 2019

7 fordele ved brug af mødebooking

Mange virksomheder bruger opsøgende salgsarbejde til, at komme i dialog med nye kunder.

Læs mere

26. februar 2019

Hvordan påvirker GDPR din fremtid?

Det handler ikke kun om at imødekomme nye regler, men om at imødekomme dine kunders forventninger.

Læs mere

26. februar 2019

Hvad er double opt-in?

Der er to metoder for indhentning af samtykkeerklæringer. Men hvilken skal du bruge?

Læs mere

26. februar 2019

Er dine e-mail permissons ubrugelige?

Med den nye GDPR-lovgivning er samtykkeerklæringer vigtigere end nogensinde før.

Læs mere

26. februar 2019

5 gode råd til mødebooking

Du kan skabe nye markeder med mødebooking, der er planlagt nøje og udført professionelt.

Læs mere