Teletjek

Hvad oplever kunderne, når de ringer til jer?

Valeur ContactCenter blev etableret i 2000, og vi har siden samlet en lang række erfaringer indenfor vores felt. Derfor kan vi tilbyde en kvalitetssikret undersøgelse af jeres nuværende telefonservice. Vi kontakter virksomhedens medarbejdere fra forskellige organisationsniveauer over en aftalt periode. Teletjekket vil foregå telefonisk og anonymt, og på baggrund af svarene analyserer vi virksomhedens telefonservice.

 

Hvordan er jeres ansigt ud ad til?

Et teletjek kan være med til at give jer et billede af jeres virksomheds ansigt ud af til. Derudover vil din virksomhed for et unikt indblik i, hvordan jeres kunder reelt modtages.

Den færdige analyse vil illustrere graden af jeres telefonservice og eventuelle faldgruber i jeres service. Disse parametre er essentielle for at kortlægge virksomhedens effektivitet i de indgående opkald.

Såfremt det ønskes af kunden kan vi efterfølgende være behjælpelige med udarbejdelsen af en passende telefonpolitik til virksomheden, samt udbyde tilrettelagte kurser i kundeservice.

Kontakt Valeur i dag for en uforpligtende snak om et teletjek af din virksomhed.