Telefonpasning

Vores ydelse inden for telefonpasning henvender sig typisk til en mindre virksomhed med 1-20 ansatte. Vi er vant til at servicere telefonpasning for alt fra fremstillingsvirksomheder til konsulentvirksomheder, hvorfor typen af din virksomhed er underordnet. Det der gør sig gældende for vores telefonpasning er, at vi sætter en dyd i at lære din virksomhed at kende uanset type, ydelse og produkt.

 

Telefonpasning med indlevelse og menneskelig kontakt

Telefonpasning er et vigtigt område for en succesfuld virksomhed. Kunder og potentielle kunder foretrækker at høre et menneske i den anden ende af telefonlinjen fremfor en automatisk telefonsvarer. Den automatiske telefonsvarer kan virke kold og upersonlig, og 60 % af alle kunder indtaler slet ikke en besked. Ubesvarede opkald kan derfor komme til at koste din virksomhed dyrt, da kunden ofte vælger at gå til konkurrenten i stedet.

Kundeservice handler om god menneskelig forståelse og etik – og her kan telefonpasning hos Valeur ContactCenter være med til at sikre, at din virksomhed efterlader det helt rigtige indtryk ved indgående opkald. Vi har en tæt kontakt til alle i virksomheden, hvilket sikrer vores kendskab til jeres kalendere, rutiner og kunder.

Du kan derfor trygt outsource din telefonpasning til os, så du og dine medarbejdere får bedre tid til jeres egentlige arbejde uden at gå på kompromis med personlig og menneskelig kundeservice. Dette vil tilmed øge din virksomheds effektivitet, da vi befrier jer for unødige forstyrrelser, som på sigt er meget omkostningsfulde. Det giver jer luft til at arbejde koncentreret med de områder, der skaber mest værdi for virksomheden. 

 

Kom godt i gang med professionel telefonpasning

Få oprettet et professionelt kontaktcenter, hvor der sidder modne og servicemindede mennesker, som er fuldt fokuseret på at modtage alle opkald med et højt niveau af service.  

Det er enkelt at komme i gang med telefonpasning hos Valeur ContactCenter. Vi stiller et telefonnummer til rådighed for din virksomhed, som gør at telefonen viderestilles til os. Vi besvarer opkaldene i din virksomheds navn og sørger for at repræsentere samme standard, som I selv ville yde. Vi vil i samarbejde klarlægge præcist, hvordan jeres kunder skal serviceres, og vi tilbyder gerne gode råd i processen, så I får den absolut bedste telefonservice.

 

Opstartsproces

Organisations-kendskab

Kundegennemgang

Produktkendskab

Systematisering

Tilpasning

Kommunikationsform

Administrativ aflastning

Afrapportering

Organisationskendskab

Vi lærer jeres virksomhed at kende, så vi har styr på kontoret, lageret, værkstedet, etc. En grundig gennemgang gør, at I trygt kan overleverer telefonpasningen til Valeur.

Kundegennemgang

Vi gennemgår jeres kunder, så vi har den nødvendige viden til at bygge videre på jeres kundeforhold. På den måde kan I informerer os om vigtige kundeaftaler eller andre relevante oplysninger.

Produktkendskab

Vi lærer jeres produkter og ydelser at kende, så vi fejlfrit kan hjælpe jeres kunder, når de ringer ind.

Systematisering

Vi afklarer alle de ’bløde’ facts, såsom navne vi bør kende, hvem er hvem i virksomheden, kontaktoplysninger, ansvarsområder m.m.

Tilpasning

I har mulighed for at give ønsker til jeres telefonpasning i forhold til omstilling, modtage beskeder m.m. Vi udbyder netop den løsning, som fungerer bedst for jer.

Kommunikationsform

Vi klarlægger, hvordan I foretrækker at kommunikere med Valeur. Kommunikationsformen kan tilpasses løbende efter behov.

Administrativ aflastning

I har mulighed for at uddele en række administrative opgaver til Valeur, så I får mere frihed til andre arbejdsområder.

Afrapportering

Vi afklarer, hvordan Valeur skal afrapporterer opkaldende. Det kan tilpasses til jeres ønsker og foregå via telefonisk omstilling, SMS eller e-mail.