Gram Commercial A/S

Henning Moisen, Marketing Manager

Valeur har i nogle år arbejdet for den danske producent af køle- og fryseprodukter til professionelle brugere Gram Commercial A/S.

Kolding

100 ansatte

Privat

Køle- og fryseprodukter

Opgaven

Samarbejdet har primært været koncentreret om indhentning af e-mail permissions fra relevante personer i erhvervssegmentet i Danmark, Norge og Sverige. I samme ombæring bruges kaldene til at forædle virksomhedens data med relevante kontaktpersoner samt deres titel.

Marketing manager Henning Moisen udtaler: “Samarbejdet med Valeur har jeg fra dag ét oplevet som professionelt og smidigt. Arbejdet er blevet udført indenfor den aftalte tidsramme og med gode resultater til følge. De har været gode til at tilpasse sig vores præmisser, men samtidig kommet med relevant input, så hele projektet er blevet løftet.

 

I samarbejdet har vi altså fundet en linje, der har givet os vigtig viden om markedet. De har vist overblik og har holdt et godt tempo. Samtidig har projektlederen Thomas været god til at komme med løbende evalueringer, hvilket har haft stor betydning for slutresultatet.

 

Resultatet

Rapporteringen på fremdriften af projektet har vi fået leveret i et format, der har gjort det nemt for os at få de data, Valeur har leveret ind i vores Direct Marketing Planner. Udover de vigtige data leverer projektlederen løbende små delkonklusioner, der opsummerer resultaterne, så jeg ikke selv skal bruge tid på at lave udregninger på effekten.

Vi er meget tilfredse med den investering, vi har lagt hos Valeur, og vi forventer at lægge yderligere til vore online aktiviteter i fremtiden.

 

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med at indhente e-mail permissions og dermed styrke jeres e-mail marketing og forretning.

 

Bosch Termoteknik

Susanne Damgaard, Afdelingssekretær og Projektleder

Bosch Termoteknik havde skiftet til nyt CRM system, og i den forbindelse var der behov for at få bragt deres kundedata 100 % up-to-date. De valgte Valeur til opgaven efter tidligere at have haft kontakt til Valeur i forbindelse med en opgave udført for en fælles samarbejdspartner. Udover at rense data, skulle Valeur i samme ombæring indhente permissions og gennemføre en markedsanalyse, hvor der blev spurgt ind til emnernes brug af mærker indenfor Bosch Termotekniks produktportefølje.

 

Ballerup

1000+ ansatte

Privat

Mobilitet & husholdningsartikler

Afdelingssekretær og projektleder Susanne Damgaard udtaler: “Opgaven med at få renset vores data, var en nødvendig opgave, da vi havde overført en del ældre data fra det gamle system til det nye CRM system. Vi havde valget mellem at lade vores egne sælgere gøre det eller at outsource opgaven. Vi blev hurtigt enige om at outsource opgaven, da der var 1100 firmaer, der skulle kontaktes. Det stykke arbejde ville blive for uoverskueligt for os og desuden skulle vores sælgere sætte salgsaktiviteten på standby, så det var en ret klar business case.

 

 

Vi har været imponerede over svarprocenten

“Samarbejdet har, udover at få opdateret vores kundedata, givet os et rigtig godt indblik i, hvordan vi klarer os på markedet. Vi har været overraskede og imponerede over, hvor mange af de kontaktede emner, der var villige til at fortælle, om de produkter, de benytter samt hvor mange, der har takket ja til at modtage forskelligt materiale fra os. Det er selvfølgelig dejligt de vil modtage materiale, men samtidig er det en nødvendighed at indhente disse permissions ifølge persondataloven. Vi har i sidste ende fået pålidelige data samt et uvurderligt overblik over det marked vi opererer på.”

 

Også et spændende projekt for Valeur

Projektet har også været et rigtig spændende projekt for Valeur, da det har været en mulighed for at vise, at en typisk basisopgave kan løftes til et ekstraordinært godt resultat, hvis et godt varemærke kombineres med den troværdighed en moden og professionel telemarketingmedarbejder leverer i telefonen.

 

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med at rense jeres data, indhente e-mail permissions eller gennemføre en markedsanalyse