Home

Om home

home er ejendomsmæglerkæde for Danske Bank-koncernen og et ejet datterselskab af Realkredit Danmark.

Århus

900 ansatte

Privat

Salg af ejendomme

homes udfordring

homes største bekymring var kundetab på baggrund af ubesvarede opkald fra kunder. Kundekontaktcenteret hos Valeur modtager nu alle indgående opkald eller ”overløb” på vegne af homes reception. Det er med henblik på, at viderestille opkaldet til rette person, hvorfor home oplever, at en større mængde indgående opkald bliver håndteret i et hurtigt flow for at sikre kunderne en god kundeservice.

 

Resultatet

homes telefoner bliver besvaret, og der bliver videregivet informative beskeder til de enkelte forretninger. Derudover har home brug for en partner, som kan agere hurtigt og løse akut-opståede problemer. Valeur er dygtige til at repræsentere home, og kunden opdager ikke, at de ikke ringer til sin lokale home forretning. Det er helt essentielt, da home er en lokalbaseret virksomhed.

“Det var vigtigt for os at finde en partner, som vi kan stole på, fordi vi lever af kundeoplevelser. Derudover er det vigtigt, at have en partner, som vi kan stå inde for, og som giver vores kunder en lige så god betjening, som vi selv gør. Der faldt vi for Valeurs erfaring på markedet og deres anciennitet på medarbejderne. Vi er blevet taget utrolig godt imod.” – Torben Ebsen, Markedsansvarlig i home.   

Vi hjælper med at frigive ressourcer

Bruger du Valeur som telefonpasningsfirma, skaber du samtidig sikkerhed, service og kvalitet i jeres kundebetjening.

Overordnet er telefonpasning med til at frigive nogle vigtige ressourcer i din virksomhed, så du og dine medarbejdere kan koncentrere jer om det essentielle i forhold til jeres produkter og service i stedet for at skulle passe telefonen.

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med telefonpasning. Det sikrer, at kunderne får en god kundeoplevelser fra starten.

Walt Disney Company Nordic

Kunderne skulle sikres en god kundeservice

Disney indledte et samarbejde med Valeur i forbindelse med en 10-ugers kampagne, hvor Valeur skulle sikre kunderne en god kundeservice.

København

48 ansatte

Privat

Underholdning

Opgaven

Opgaven bestod i at tale med kunderne og hjælpe med de oftest stillede spørgsmål. Ved spørgsmål af anden karakter havde Valeur mulighed for pr. mail eller telefonisk at rådføre sig ved en kontaktperson hos Disney.

 

Head of Publishing, Jerome Venet

”Vi har været glade for den måde, Valeur har arbejdet selvstændigt på. De er proaktive i deres arbejde og har selv formået at løse eventuelle udfordringer. Valeur har håndteret vores samarbejde meget professionelt, hvor der samtidig har været mulighed for at følge og justere budgettet løbende. Det har været et yderst tilfredsstillende samarbejde, som vi varmt kan anbefale til andre.”

 

Vi hjælper med at frigive ressourcer

Bruger du Valeur som telefonpasningsfirma, skaber du samtidig sikkerhed, service og kvalitet i jeres kundebetjening.

Overordnet er telefonpasning med til at frigive nogle vigtige ressourcer i din virksomhed, så du og dine medarbejdere kan koncentrere jer om det essentielle i forhold til jeres produkter og service i stedet for at skulle passe telefonen.

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med telefonpasning.