Kundekontaktcenter

Du kan outsource din virksomheds callcenter til Valeur A/S og dermed altid have en fleksibel salgs- og kundeserviceafdeling, som i omfang og kompetencer opfylder jeres aktuelle behov. Vores kunder består både af store landsdækkende virksomheder og mindre firmaer, hvorfor vi varetager alle typer virksomheder.

 

Vores medarbejdere er ansvarsbevidste

Salg og kundeservice er en hjertesag for os, og derfor betjener vi dine kunder med nærvær og situationsfornemmelse. Vores medarbejdere er udelukkende modne mennesker, der alle har stor erfaring indenfor faget. Valeur omfavner alle slags opgaver lige fra kampagnesupport til vedvarende ordremodtagelser, hvorfor vi kender behovet for det fleste virksomheder. Vi håndterer professionelt alle forespørgsler og vi skaber altid en god kontakt til alle mennesker, vi har kontakt med.

 

I får mere arbejdsro

Når vi tager os af jeres kundeservice, giver det dig og dine kollegaer mere ro til arbejdet i hverdagen. Vi bliver således et aktivt redskab til ofte stillede spørgsmål og I bliver derfor aflastet, når forbrugerne ringer vedrørende de samme spørgsmål.

Vi håndterer og besvarer f.eks. følgende spørgsmål for jer, og hvis der kræves yderligere handling, sender vi forespørgslen videre til rette vedkommende og i rette format i form af en omstilling eller en e-mail. Det giver jer mulighed for at systematisere alle forespørgsler med henblik på hensigtsmæssig behandling.

Hvornår er der levering
på denne vare?

Skal varen bestilles på nettet
eller afhentes i butikken?

 

Hvor skal man henvende sig
vedrørende reklamation?

 

Hvordan får man en
ny kode til login?

 

Mange fordele for din virksomhed

I vil opleve en kærkommen hjælp, og omkostningerne hertil er både fornuftige og overkommelige. Vi vil hele tiden være i direkte kontakt med en til to personer hos jer for at kunne reagere på akutte forespørgsler eller situationer. Det giver mange fordele at outsource den del af jeres kundekontakt til Valeur A/S.

 

Kontakt os i dag for en uforpligtende dialog om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed.

Fordele for din virksomhed

Konsulenterne

Opkaldene

Akutte opgaver

Arbejdsro

Omkostninger

Besparelse

Personale-besparelser

Kundepleje

Konsulenterne

Valeurs konsulenter er erfarne og servicemindede. Dine kunder er derfor altid sikret et højt serviceniveau. 

Opkaldene

Alle opkald besvares professionelt og dine kunder vil altid få den korrekte modtagelse.  

Akutte opgaver

Med Valeur som samarbejdspartner får du altid hjælp, når der opstår akutte problemer.

Arbejdsro

Når Valeur varetager dine opkald, vil du opleve færre forstyrrelser i dit arbejde. Du får tiden til at fokusere på vigtigere arbejdsopgaver.

Omkostninger

Du vil undgå unødvendige omkostninger, når Valeur varetager dine opkald. Derudover er der mulighed for variable omkostninger i forhold til antal opkald.

Besparelse

Du sparer omkostninger til lokale og arbejdspladsen, da vi varetager dine opkald fra Valeurs lokationer

Personalebesparelser

Du sparer omkostningerne til både sygdom og barsel, hvilket giver din virksomhed flere ledige ressourcer. 

Kundepleje

Valeur garanterer kundepleje, når dit personale holder ferie eller har andet fravær. Valeur vil altid være tilgængelige for dine kunders forespørgsler.