
Key Account Manager med høje ambitioner
Som Key Account Manager hos Valeur bliver du ansvarlig for at sikre en kontinuerlig tilgang af nye kunder, samt udvide samarbejdet i din egen portefølje af eksisterende kunder, private virksomheder såvel som offentlige. Du kommer til at bidrage til fastholdelsen af Valeurs stærke kultur, og sammen med ejerkredsen skal du sikre Valeurs fremtidige vækst og forretningsudvikling. Med direkte reference til den administrerende direktør har du mulighed for at påvirke Valeurs strategiske arbejde. Valeur A/S har store ambitioner indenfor de kommende 3 år, hvor det forventes at virksomheden udvider forretningen væsentligt.
Succeskriterier:
– Opbygge en god og stabil kundeportefølje indeholdende private og offentlige virksomheder
– Dygtig til at rådgive virksomheder omkring deres go-to-market strategi
– Indgå i Valeurs forretningsudvikling mhp. at skabe markedsløsninger der kan skabe vækst hos Valeurs kunder
– Kunne arbejde strategisk med kunder og skabe succes for kunderne i forskellige divisioner af deres virksomhed
– Arbejde tæt sammen med Valeurs marketingafdeling omkring succesfuld eksekvering af kampagner
Mål- og rammestyring er en del af vores hverdag, og er en nødvendighed i et stærkt konkurrencepræget marked. Dette gælder også salgsfunktionen, som er en helt central enhed i virksomheden.
Kvalifikationer:
– Du har dokumenteret succes med at opbygge stærke kunderelationer og skabe resultater
– Arbejder selvstændigt, engageret og struktureret
– Ihærdig i markedsbearbejdningen
– Agerer procesorienteret og bidrager til løbende optimering og udvikling på tværs af virksomheden
– Er proaktiv og holder af at være på forkant
Du er formentlig en person med + 5 års salgserfaring BtB, som er klar til at tage næste skridt og skabe din egen succes. Du har lyst til at tage ansvar og bidrage aktivt til Valeurs fortsatte vækst. Beslutningsdygtighed og evnen til at samarbejde er helt centrale kendetegn ved dig, i lighed med, at du er organiseret og har styr på planlægning.
Øvrige oplysninger:
– Daglig arbejdsplads på Valeurs domicil i Viby.
– Arbejdstid: Heltid
– Velordnede lønforhold, herunder pension.
– Medlemskab af aktiv og velorganiseret personaleforening
Ansøgning og CV:
Rekrutteringsprocessen varetages af administrerende direktør, Klaus Valeur Leffers, som du er velkommen til at kontakte på
tlf. 2684 6212, såfremt du har spørgsmål til stillingen. Alle henvendelser behandles fortroligt. Send din ansøgning til hr@valeur.dk.
Ansøgningsfrist: 27. november 2020.
Om Valeur
Menneskelig forståelse og etik er grundsten
Valeur A/S er et dansk konsulenthus med international forankring, som er specialister inden for opsøgende B2B salgsarbejde, Key Account Management Support og dybdegående kundeserviceløsninger. En familievirksomhed, der blev etableret i 1992 af Karin Valeur, hvor sønnen Klaus Valeur Leffers nu står i spidsen for godt 40 medarbejdere. Nøgleværdier som tillid, nærhed, kvalitet og stabilitet har skabt en stærk organisation med den kontinuitet, der er nødvendig for at levere varige resultater gennem en tæt løbende dialog med kunderne. Valeur A/S er blevet tildelt Guld-rating for at have opretholdt den højest mulige kredit-rating i 10 år i træk. Kun 221 danske virksomheder kan i år bryste sig af Guld-rating – og Valeur A/S er den eneste virksomhed fra branchen, der kommet med i det fine selskab. Læs mere på www.valeur.dk
Vil du være en del af Valeur?
Send en skriftlig ansøgning pr. e-mail til vores administrerende direktør, Klaus Valeur Leffers, på hr@valeur.dk. Vi behandler ansøgningerne løbende, men du vil kunne forvente et svar inden for 2 uger. Tiltrædelse er snarest. Der bliver afholdt samtaler løbende.
OM VALEUR
Hos Valeur A/S beskæftiger vi os med opsøgende salg, mødebooking og kundeservice. Med 30 års erfaring i branchen, er vi med til at skabe det rette fundament for vores kunders opsøgende arbejde, gennem grundig analyse og målrettet telemarketing. Vi beskæftiger til dagligt 40 ansatte på vores lokation i Viby.
