God kundeservice

Kurset er for virksomheder, som ønsker at opdatere medarbejderne i god telefonservice. Selv dygtige og erfarne medarbejder kan have brug for nye input, sparring og en pep-talk – til stor gavn for virksomhedens image, kundeservice og for medarbejderne.

Kurset tager udgangspunkt i deltagernes oplevelser og erfaringer fra det daglige arbejde og kursisterne kommer til at bidrage aktivt med input. Kurset kan afholdes for enkelte medarbejdere eller større grupper.

 

Kurset tilpasses din virksomhed og kan indeholde:

 

Hvad er god
kundeservice

Hvem ringer
til jer?

Behandling af
klager

Værktøjer
og gode råd

Kurset kan tage udgangspunkt i en forudgående analyse med et teletjek af jeres telefonservice, men det er ikke et krav. Læs mere om vores teletjek her.

Der er også mulighed for et udvidet kursus i kunderservice, hvor der bl.a. kan tages udgangspunkt i cases fra jeres hverdag og få feedback.

Du kan bestille et kursus eller stille spørgsmål ved at udfylde kontaktformularen på vores kontaktside – så kontakter vi dig hurtigst muligt.