Contact Center

Valeur Contact Center blev oprettet i 2000 og er en del af Valeur A/S. I denne afdeling yder vi telefonpasning i bred forstand og kundeservice for både offentlige og private virksomheder.

Vi håndterer vores kunders telefonomstilling, besvarer kundeforespørgsler, tager serviceopkald, behandler ordremodtagelser og foretager administrative opgaver.

 

Valeur Contact Center frigiver jeres ressourcer 

At være kunde hos Valeur Contact Center medfører mange fordele for enhver virksomhed. Vi er specialister i telefonpasning, kundeservice og salg, og vi varetager disser opgaver med omhu og øje for kvalitet. Vores kunder har muligheden for at oprette sit eget call center ved Valeur, hvilket medfører en lang række økonomiske fordele. Din virksomhed sparer b.la. omkostningerne til sygefravær, ferie, m.m.  

Når du bruger et specialiseret Contact Center som Valeur, skaber du sikkerhed, service og kvalitet i jeres kundebetjening. Overordnet er telefonpasning med til at frigive nogle vigtige ressourcer i din virksomhed, så du og dine medarbejdere kan koncentrere jer om det essentielle i forhold til jeres produkter og service.

 

Vores Contact Center tager imod jeres opkald, kvalificerer det, besvarer det eller stiller det videre til rette vedkommende – en proces, som er med til at øge den daglige effektivitet betydeligt.

Serviceydelser hos Valeur ContactCenter

Telefonpasning

Efterlad det rigtige indtryk

Kundekontaktcenter

Få mere arbejdsro

Reception - Overløb

Undgå kundetab

Call Center

Dine kunder fortjener et højt serviceniveau 

Hvad siger vores kunder?

home

“Det var vigtigt for os at finde nogle, som vi kan stole på, fordi vi lever af kundeoplevelser. Der faldt vi for Valeurs erfaring på markedet og ancienniteten på deres medarbejdere. Vi er blevet taget utrolig godt imod.”

Torben Ebsen, Markedsansvarlig
home