Walt Disney Company Nordic

Kunderne skulle sikres en god kundeservice

Disney indledte et samarbejde med Valeur i efteråret 2016 i forbindelse med en 10-ugers kampagne, hvor Valeur skulle sikre kunderne en god kundeservice.

København

48 ansatte

Privat

Underholdning

Opgaven

Opgaven bestod i at tale med kunderne og hjælpe med de oftest stillede spørgsmål. Ved spørgsmål af anden karakter havde Valeur mulighed for pr. mail eller telefonisk at rådføre sig ved en kontaktperson hos Disney.

 

Head of Publishing, Jerome Venet

”Vi har været glade for den måde, Valeur har arbejdet selvstændigt på. De er proaktive i deres arbejde og har selv formået at løse eventuelle udfordringer. Valeur har håndteret vores samarbejde meget professionelt, hvor der samtidig har været mulighed for at følge og justere budgettet løbende. Det har været et yderst tilfredsstillende samarbejde, som vi varmt kan anbefale til andre.”

 

Vi hjælper med at frigive ressourcer

Bruger du Valeur som telefonpasningsfirma, skaber du samtidig sikkerhed, service og kvalitet i jeres kundebetjening.

Overordnet er telefonpasning med til at frigive nogle vigtige ressourcer i din virksomhed, så du og dine medarbejdere kan koncentrere jer om det essentielle i forhold til jeres produkter og service i stedet for at skulle passe telefonen.

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med telefonpasning.