Home

Om home

home er ejendomsmæglerkæde for Danske Bank-koncernen og et ejet datterselskab af Realkredit Danmark.

Århus

900 ansatte

Privat

Salg af ejendomme

homes udfordring

homes største bekymring var kundetab på baggrund af ubesvarede opkald fra kunder. Kundekontaktcenteret hos Valeur modtager nu alle indgående opkald eller ”overløb” på vegne af homes reception. Det er med henblik på, at viderestille opkaldet til rette person, hvorfor home oplever, at en større mængde indgående opkald bliver håndteret i et hurtigt flow for at sikre kunderne en god kundeservice.

 

Resultatet

Homes telefoner bliver besvaret og der bliver videregivet informative beskeder til de enkelte forretninger. 

 

Vi hjælper med at frigive ressourcer

Bruger du Valeur som telefonpasningsfirma, skaber du samtidig sikkerhed, service og kvalitet i jeres kundebetjening.

Overordnet er telefonpasning med til at frigive nogle vigtige ressourcer i din virksomhed, så du og dine medarbejdere kan koncentrere jer om det essentielle i forhold til jeres produkter og service i stedet for at skulle passe telefonen.

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med telefonpasning. Det sikrer, at kunderne får en god kundeoplevelser fra starten.