Callcenter

Valeur har specialiseret sig i at yde kundeservice på et meget højt niveau, både hvad angår eksterne og interne interesser for vores kunder. Valeur A/S Callcenter kan fungere både som en udgående såvel som indgående samarbejdspartner for din virksomhed. Vi bestræber os altid på at fungere som en integreret del af jeres virksomhed, samt at bidrage med et højt serviceniveau overfor jer og jeres kunder.

 

Valeur vægter menneskelighed højt

God og etisk telefonpasning er en dyd hos Valeur, og vi arbejder altid tæt sammen med vores kunder for at kunne efterleve ønsker og behov til præcision. Vi betragter os selv som værende unikke i branchen, og med stolthed overfor faget bestræber vi os på at opretholde en høj grad af troværdighed, omhu og menneskelighed.

Derfor har vi både vores medarbejdere og kunder i fokus – og er bevidste om, at styrke den menneskelige kontakt. Vi rekrutterer udelukkende modne og veluddannede konsulenter, som går op i nærhed, menneskelig kontakt og kundeservice.

Vi kender og viser vejen til succes, hvilket er essensen af alle vores ydelserne. Vi er stolte af vores medarbejdere og vores gode kvalitet i vores services. Derfor er Valeur A/S definitionen på et godt og velfungerende Callcenter med god kundekontakt og kundepleje, hvilket har stor værdi for vores kunder – og ikke mindst jeres kunder.

 

Kontakt Valeur Callcenter i dag for en uforpligtende dialog omkring vores ydelser.