
Business controller med CFO-potentiale
Efterspørgslen på Valeurs ydelser er stærkt stigende, så der er fart på i organisationen. Derfor leder vi efter en Business Controller med CFO-potentiale, der kan understøtte og udvikle organisationen med best in class økonomistyring og controlling.
I Valeur søger vi en dygtig business controller til en nyoprettet stilling, hvor du har mulighed for at avancere til CFO, i takt med af vi vokser, og du skaber resultater.
Vi er en bundsolid familieejet virksomhed, hvor du kan få et selvstændigt ansvar for en sund og voksende økonomi. Du kommer ikke til at bruge tid på vrede kreditorer, du kommer til at arbejde med sorte tal og spændende visioner.
Så hos os kommer du til en sikker havn og får en velrenommeret og voksende virksomhed på CV’et.
Det skal du lave
Valeur er på en vækstrejse både i Danmark og internationalt, hvorfor du vil blive en del af en dynamisk virksomhed med høj faglighed og mod på udvikling og vækst.
I Valeur hjælper vi virksomheder med deres salg og kundeservice, især btb-salg og digital kundeservice til e-handelsvirksomheder. Vi holder en høj international standard, som skal gå hånd i hånd med en sund økonomi, og som business controller kommer du til at yde et væsentligt bidrag med økonomistyring og formidling af analyser til direktionen og bestyrelsen.
Vi samarbejder med nogle af landets største brands i ind- og udland. Hvert samarbejde bliver ledet af en projektansvarlig, der har ansvar for at sikre gode forløb inden for klart definerede KPI´er og økonomiske rammer.
Det bliver din opgave at skabe et solidt grundlag for at give status, følge udviklingen i økonomien og bidrage til, at de projektansvarlige kan agere proaktivt og sikre en sund projektøkonomi. Du får i høj grad mulighed for selv at påvirke, hvordan controllerfunktionen skal varetages, så længe du giver os den indsigt i økonomien, vi har behov for.
Du refererer til vores CEO og bliver en del af vores økonomiteam, som består af dig og vores bogholder.
Opgaver
Du kommer til at:
– Udvikle controllerfunktionen med fokus på gennemsigtighed i virksomhedens drift og performance
– Udarbejde og implementere stærke forecast-modeller på tværs af forretningen
– Understøtte og udvikle Valeurs BI-modeller og sikre ’best in class’ rapporteringsmodeller til vores kunder
– Vurdere projekternes aftalegrundlag ift. de økonomiske aspekter
– Forberede økonomioversigter til ledelsen og bestyrelsen
– Etablere et godt og tæt samarbejde med dit team og andre i organisationen, hvor du videndeler, sparrer og bidrager med udvikling af kompetencer indenfor projektøkonomi.
Hvem er du?
Vi forventer, at du kommer med relevant erfaring og en uddannelse som f.eks. cand.merc eller HD i økonomistyring . Du er superbruger i Excel og har flair for at bearbejde og analysere store mængder data. Du har lyst til at samarbejde med andre faggrupper og har en proaktiv og løsningsorienteret tilgang til opgaverne.
Vi forventer også, at du er en sikker formidler af resultaterne af dit analysearbejde, og at du udfordrer os og stiller de kritiske spørgsmål, der kaster lys over den aktuelle forretningssituation.
Vi tilbyder
Hos os får du et selvstændigt ansvar fra dag 1. Du kan være sikker på, at din faglighed bliver respekteret, og at du bliver lyttet til. Du kommer til at arbejde i en solid virksomhed med store ambitioner, hvor du har CFO-titlen inden for rækkevidde.
Vi er en virksomhed, der belønner vores dygtige medarbejdere med gode arbejdsvilkår og stor frihed til at tilrettelægge arbejdet selv.
I Valeur støtter vi idræt og kultur, og vi er meget optagede af at sikre et godt kollegaskab og en god work-life balance.
Om Valeur
Valeur er en familieejet dansk virksomhed, det blev etableret i 1992, og som har været kåret til gazellevirksomhed fem år i træk.
Valeur Customer Service beskæftiger sig med danske og internationale support-løsninger til e-commerce, hvor kunderne tilbydes en lang række forskellige løsninger, der skaber tilfredse og loyale slutbrugere.
Valeur opererer i de fleste europæiske lande, hvor e-commerce supporten varetages på tværs af grænser og sprog.
Valeur har derudover en lead management forretning, som supporterer danske og internationale selskaber med at understøtte deres lead management proces og sikre, at salgsorganisationen løbende har en god pipeline.
Valeur har i dag 50 medarbejdere, som hovedsageligt arbejder ud fra virksomhedens lokation på Michael Drewsens Vej 20A i Højbjerg.
Er du interesseret?
Send os din ansøgning så hurtigt som muligt til hr@valeur.dk og senest den 28. maj 2021.
Vi regner med at holde samtaler i uge 22-24, så den rette kandidat kan begynde den 1. august 2021.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte CEO Klaus Valeur Leffers på tlf. 2684 6212 eller mail: kl@valeur.dk
