Med Valeur Akademi kan jeres medarbejdere få viden og træning inden for mødebooking og kundeservice, og dermed booste jeres salg og kundeoplevelser.

Akademi

Valeur A/S er blevet kåret som Gazelle fem år i træk fra 2006 til 2010 – og er i den forbindelse også udnævnt til Supergazelle i 2010 sammen med blot 12 andre danske virksomheder. Dermed kender vi formlen på, hvordan man skaber en sund, solid og vækstfrodig virksomhed.

Det er en formel og medicin, som vi altid selv har indtaget, hvilket har betydet, at Valeur A/S udelukkende har oplevet vækst siden virksomhedens etablering i 1992.

 

25 års erfaring fornægter sig ikke

Med Valeur Akademi er vi altid klar til at videregive noget af den viden og de kompetencer, Valeur har opbygget gennem tiden. Kompetenceniveauet hos Valeur A/S har siden virksomhedens oprindelse i 1992 været støt stigende og er således også meget bredt.

Vi har som virksomhed opereret bredt inden for stort set alle brancher på det danske marked, hvilket har givet Valeur A/S et bredt og indgående kendskab til marketing. Ydermere har Valuer A/S en vidensrig medarbejderstab inden for mødebooking og kundeservice, der med mange års erfaring samt uddannelser inden for coaching, service og salg kan give jeres medarbejdere udbytterig træning og booste deres performance.

Valeur Akademi er således en sammensætning af de kompetencer, der er i virksomheden. Kompetencer, hvorudfra vi har opbygget følgende kursusforløb:

Typer af seminarer

Træning i mødebooking

Praktisk træning giver resultater

Kursus i kundeservice - udvidet

Styrk jeres telefonservice

Kursus i kundeservice

Opdater jeres medarbejdere i god telefonservice

Rådgivning - salg og markedsføring

Sæt dit salgsarbejde i system

 

 

Som virksomhed kan det desuden være nyttigt at få inspiration fra andre virksomheders succeser og erfaringer. Det kan være som en peptalk for medarbejdere, et inspirationsforedrag for ledere eller samlet set et motivationsoplæg for hele virksomheden eller dennes netværk.

Du kan bestille et kursus eller stille spørgsmål ved at kontakt os i dag til en uforpligtende snak.

Hvad siger vores kunder?

Horsens Kommune

“Kurset løb over to dage, hvor vi både lyttede og arbejdede selv. Lenette fra Valeur Akademi passede rigtig godt til vores team. Hun forholdt sig til hver enkelt medarbejder og arbejdede med dennes specifikke behov, så de individuelle styrker og svagheder blev taget i betragtning.”

Karin Rasmussen, Faglig Gruppeleder
Horsens Kommune

 

Med Valeur Akademi kan jeres medarbejdere få viden og træning inden for mødebooking og kundeservice, og dermed booste jeres salg og kundeoplevelser.