Søg
Referencer

Small Danish Hotels

Claus Trier, Erhvervschef

"Vi blev i foråret 2011 opmærksomme på Valeur gennem golfnetværket "Backspin Business". Vi har, med varierende resultater, benyttet os af andre telemarketingudbydere, og var derfor også en smule skeptiske i forhold til at starte med telemarketing igen. Vi kunne dog se en forskel i forhold til vores tidligere udbydere, idet Valeurs medarbejdere er mere modne, hvilket passer godt til vores segment. Desuden gjorde Valeur meget ud af den personlige relation mellem os og telekonsulenten, hvilket er vigtigt for os, da det for det første virker troværdigt overfor vores kunder, at de kan nævne telekonsulent ved navn og at vi samtidig kan sætte ansigt på personen. Det virkede med andre ord mere seriøst hos Valeur, end det vi har oplevet tidligere.

Møderne vi kommer ud til, er af høj kvalitet

Vi kom flyvende fra start og fik mange møder i kalenderen. Vores fornemmelse for seriøsiteten blev forstærket af den store kvalitet af de møder, der blev booket til os. Hvor vi hos andre udbydere har betalt ren mødepris, betaler vi timepris hos Valeur, hvilket gør, at møderne ikke bliver presset ned over kunderne. Da vi er tre sælgere, der dækker hele landet, kan det være nogle lange ture vi kommer ud på, og derfor betyder det meget for os, at det er nogle gode møder vi kommer ud til.

 

Udover at skaffe os møder af høj kvalitet, har vi også nydt godt af Valeurs grundighed, idet de rapporter vi løbende modtager fra projektafdelingen, skaber værdifuld viden om de forskellige virksomheder, og vi har fået flere interessante relationer på baggrund af rapporterne. Samtidig er opkaldene blevet brugt til at promovere nye produkter og tiltag, så selvom der ikke bookes et møde, får virksomhederne viden om os, og vi får viden om virksomhederne.

Vi får meget eksponering for pengene

Alt i alt har vi været ovenud tilfredse med Valeurs arbejde. Det er min klare fornemmelse, at vi får rigtig meget eksponering for vores penge, i forhold til eksempelvis trykte annoncer, da markedsføringen er langt mere målrettet. Inden for vores branche er det typisk sådan, at kunderne vil prøve nogle forskellige hoteller, før de eventuelt lægger en større ordre, så den endelige effekt er svær at måle, men Valeur har hjulpet os med at så mange nye frø, som vi forventer, vil spire i fremtiden."

Kontakt Valeur Telemarketing