Adam Lefeuvre Høyer, Strategisk Konsulent
Valeur har siden juli 2011 arbejdet for det københavnske
reklamebureau Raffinaderiet. Raffinaderiet har brugt Valeur i nogle
direct mail kampagner, hvor de selv på forhånd sender et brev til
relevante kontaktpersoner i danske virksomheder, hvorefter Valeur
følger op med en opringning. Denne form for markedsføring har
Raffinaderiet brugt i mange år, også med andre udbydere af
telemarketingudbydere.
Strategisk konsulent og ansvarlig for forretningsudvikling hos
Raffinaderiet Adam Lefeuvre Høyer udtaler: "Samarbejdet med Valeur
er det bedste, vi har haft med et telemarketingbureau. Først og fremmest
har det kastet flere møder af sig, hvilket i sig selv er et vigtigt
parameter, men vi føler også en højere grad af dedikation, lige fra
salgsafdelingen over projektafdelingen til de konsulenter, der
foretager opkaldene. Samtidig er det vigtigt for os, at det er
erfarne personer med en vis autoritet, der ringer ud, da
kontaktpersonerne sidder i høje stillinger.
Grunden til vi benytter os af direct mail, skyldes frem for alt,
at det er en fremgangsmåde vi har god erfaring med.
Arbejdsfordelingen i samarbejdet fungerer rigtigt godt. Vi kan gøre
det vi er gode til og bruge vores kreativitet til at lave en
opsigtsvækkende direct mail aktivitet, mens Valeur kan bruge deres
erfaring og struktur til at lave den telefoniske opfølgning og
følge kampagnen til dørs. Noget vi ikke selv har de interne
ressourcer til at gøre vedvarende.
Udbyttet har indtil nu været tilfredsstillende. Vi har fået
spredt kendskabet til Raffinaderiet og fået bragt os selv på banen
hos nogle beslutningstagere. Vi kan på det varmeste anbefale Valeur
som samarbejdspartner til virksomheder, der ønsker at bruge direct
mail som en del af deres markedsføring.