Søg
Om Valeur

Videncenter

God kundeserviceoplevelse 228x96

 

Alt du går glip af 228x96

 

Hvorfor snakker du så meget? 228x96

 

Positiv Sprog 228x96

 

Effektiv Spørgeteknik 228x96

 

10_Tips_228x96

 

Formidling af komplekse budskaber

 

Kundehåndtering_228x96

 

Telemanus_Michael_228x96

 

Indvendinger_228x96

 

Nyhedsbrev Telemanus 228x96

 

7_tips_til_opsøgende_salgsarbejde_228x96

 

Hvordan_påvirker_fremtiden_228x96

 

Hvad_er_double_opt-in_228x96

 

Er_dine_permissions_ubrugelige_228x96

 

Mødebooking

Den gode kundeserviceoplevelse

14.11.18

Følg disse 8 trin for en mere struktureret telefonsamtale, og en bedre kundeoplevelse.

 

Læs mere i opslaget her.

 

 

 

Alt det du går glip af

02.11.18

Du ved, hvad du kan tilbyde, og du kan tale om det uden ende; men en god kundesamtale handler ikke kun om tilbud og salg. Opdag hvad du går glip af, når du snakker for meget.

 

Læs mere i opslaget her.

 

 

Hvorfor snakker du så meget?

02.11.18

Vi har samlet 5 grunde til, hvorfor sælgere snakker for meget under en kundesamtale, og hvad du kan gøre for, at ændre din tilgang til kundesamtaler.

 

Læs mere i opslaget her.

 

 

Styrken ved at anvende et positivt sprog i kundeservice

31.10.18

I denne guide vil du få kendskab til, hvilke ord du skal undgå og viden om positive ord og sætninger.

 

Læs mere i opslaget her.

 

 

Tre trin til effektiv spørgeteknik i kundeservice

19.10.18

I denne guide tager vi et kig på nogle effektive spørgeteknikker, som du med fordel kan anvende i jeres kundeservice, og lære hvordan rigtige spørgsmål fører til rigtige svar.

 

læs mere i opslaget her.

 

 

10 tips til at blive god til at lytte

05.10.18

Du skaber den største værdi for dine kunder og din virksomhed, hvis du bruger aktiv lytning som en kompetence og en attitude. Find ud af hvordan du giver dine kunder en bedre oplevelse med aktiv lytning.

 

Læs mere i opslaget her.

 

Hvordan formidler du et komplekst budskab?

29.09.18

Effektiv kommunikation af komplekse idéer starter med, at du fokuserer på levering fremfor simplificering af budskaber. Fang dine kunders opmærksomhed med Sandwichmetoden.

 

Læs mere i opslaget her.

 

Sådan håndterer du utilfredse kunder

19.09.18

Med den stigende konkurrence i erhvervslivet, er det nødvendigt at virksomheder lærer at håndtere vrede og krævende kunder. Det er virkeligheden i dag, ikke kun i den private sektor, men også mange steder i den offentlige sektor.

 

Læs mere i opslaget her.

 

Forbedre dit opsøgende salgsarbejde

20.08.18

Der kan være mange grunde til, at dit opsøgende salgsarbejde fejler. Vi har samlet vigtige punkter i din samtale som du kan forbedre, og derved få mere succes med at få nye kunder.

 

Læs mere i opslaget her.

 

De 5 hyppigste indvendinger

20.08.18

Indvendinger er en stor del af det opsøgende salgsarbejde. Vores erfarne konsulenter har samlet de fem hyppigste indvendinger og hvordan du besvarer dem.

 

Læs mere i opslaget her.

 

 

Se vores eksempel på et godt telemanus

20.08.18

Med et godt telemanus kan du forvente en bedre dialog med dine kunder og adgang til flere møder.

 

Læs mere i opslaget her.

 

 

 

7 fordele ved opsøgende salgsarbejde

18.06.18

Opsøgende salgsarbejde bruges oftest til, at booke møder med potentielle kunder, men der findes også andre fordele ved, at bruge opsøgende salgsarbejde.

 

Læs mere i opslaget her.

 

 

 

Hvordan påvirker GDPR din fremtid?

24.04.18

Den nye forordning handler ikke om at imødekomme nye regler og standarder, men om at imødekomme dine kunders forventninger.

 

Læs mere i opslaget her.

 

 

Hvad er double opt-in?

24.04.18

Der er to metoder for indhentning af samtykkeerklæringer. Men hvilken metode skal du vælge? Og hvordan sikrer du eksisterende samtykkeerklæringer?

Læs mere i opslaget her.

 

 

Er dine e-mail permissions ubrugelige?

17.04.18

Med den nye GDPR-lovgivning på trapperne, kan din virksomhed ende med ubruglig data, hvis du ikke følger op på dine e-mail permissions.

 

Læs mere i opslaget her.

 

 

5 gode råd til mødebooking

16.04.18

Vi har samlet 5 gode råd til mødebooking, så du kan stå stærkere i planlægningen af dit næste møde.

 

Læs mere i opslaget her.

 

Kontakt Valeur A/S