Søg
Om Valeur

Industrikonsulenter, der taler dine kunders sprog

Industrikonsulenter, der forstår de tekniske detaljer og taler dine kunders sprog.

Valeurs team af erfarne industrikonsulenter kender de forskellige grene af branchen indefra. Samtidig har de en stor viden om markedsanalyse, segmentering og opbygning af ringelister. Derfor er de i stand til at opbygge tillid og åbne op for dialogen med de kundeemner, du helst vil have kontakt til.

Første kontakt skal være troværdig

Når Valeur ringer ud for dig og arrangerer salgsmøder, er det vigtigt, at vi forstår din virksomhed til bunds. Ikke kun værdier, visioner, kultur og strategi, men i høj grad også ydelser og produkter. Vores konsulent er ofte den første repræsentant for din virksomhed, som den potentielle kunde kommer i kontakt med. Derfor skal præsentationen være overbevisende - og de fleste spørgsmål skal kunne besvares korrekt på stedet. Det drejer sig om troværdighed og om at etablere basis for en kvalificeret dialog. Og det er her, Valeur adskiller sig fra de gængse telemarketingbureauer.

Fast team af branchekendte konsulenter

Konsulenterne i vores industriteam har i snit over 25 års erfaring fra salgs- og marketingarbejde i vidt forskellige grene af industrien: plast, metal, automatik, kompressorer etc. Dermed kan vi nemt finde en konsulent, der kan tale med i detaljer, når det gælder dine ydelser og produkter. Konsulenten kender sandsynligvis allerede din virksomhed, konkurrenterne og markedet. Og det er en rigtig god start, når der skal foretages segmentering, udvælges kampagneområder, opstilles ringelister osv.

Over 27 års erfaring med automatik

Søren Udesen er et godt eksempel på den industri-kompetence, som Valeurs konsulenter står for. Da han startede i vores industriteam i 2011, var det på baggrund af 27 år i automatikindustrien.

Den viden og knowhow, han har opbygget gennem årene, er uundværlig i hans arbejde med at etablere kvalificerede salgsmøder for kunderne:

"Når jeg ringer ud for en kunde, er det ofte til virksomheder, som jeg kender i forvejen", fortæller Søren Udesen. "Og hvis der bliver stillet dybdegående spørgsmål vedrørende et produkt eller en ydelse, har jeg som regel let ved at svare på det med det samme. Det skaber den nødvendige tillid og lyst til at høre mere. Kunsten ligger jo også i at finde balancen i salget: skabe interesse og sende bolden videre til den sælger, der tager sig af det efterfølgende kundemøde".

Gode referencer inden for industrien

Blandt vores mange gode kunder inden for industrien, kan vi bl.a. nævne følgende, som vi har udarbejdet cases om:

Valeurs ydelser rettet mod industrivirksomheder:

Kontakt Valeur A/S




Referencer

:: Bürkert-Contromatic A/S

Valeurs solide viden om vores industri er afgørende... :: Læs mere