Søg
Om Valeur

Historien

"Er det en fugl? Er det et fly? Nej, det er supergazellerne! Virksomheder, som har ydet en præstation, der er Superman værdig. De er alle blevet kåret som gazelle minimum fem år i træk. Også i 2010, der må betegnes som værende det hidtil sværeste år at blive gazelle. »Usædvanligt.«"

Fokus på udvikling og vækst

Således skrev Børsen d. 28/9, 2010 om Valeur A/S Telemarketing i København og Aarhus - og 12 andre virksomheder, der som de eneste i Danmark har formået at blive kåret som gazelle minimum fem år i træk. Valeur A/S er således blandt eliten, og dette skyldes udelukkende et fokus på udvikling og vækst på baggrund af bestemte principper inden for opsøgende salgsarbejde og mødebooking. Et arbejde som Valeur A/S udbyder som det primære produkt og ydelse.

Valeur A/S blev etableret i 1992. I de første 10 år udviklede Valeur A/S sig på stille og rolig vis for derefter igennem de næste otte år at tage det "helt store skridt", hvilket har resulteret i, at virksomheden er blevet kåret som Gazelle v. Børsen i årene 2006, 2007, 2008, 2009 og 2010. Væksten har dog ikke betydet, at vi har slækket på vores konservative holdninger til virksomhedsdrift, og Valeur A/S har stadig begge ben på jorden med en solid og sund økonomi, hvilket vores mange AAA-ratings dokumenterer.

Baggrund og fremtid

Bag virksomheden Valeur A/S står ejerlederen Karin Valeur, der med tidligere beskæftigelse i salg og kundeadministration inden for mange forskellige brancher startede virksomheden for over 20 år siden. Valeur A/S startede i det små, men i 1995 kom den første store ordre, en erhvervsrettet indsamling til Schackenborg, og sidenhen er Valeur A/S vokset og er i dag en vigtig samarbejdspartner for store som små virksomheder i både den private og den offentlige sektor. Valeur A/S har således skabt rigtig mange vigtige kundekontakter i hele landet.

For at bevare en solid position på markedet og for at sikre fremtidig vækst og udvikling har direktør Karin Valeur og den øvrige ledelse hos Valeur A/S pr. 01.01.11 initieret et

generationsskifte i form af indgået partnerskab med salgs- og marketingchef Klaus Leffers.

Menneskelig forståelse og etik er grundsten

Valeur A/S er blevet opbygget gennem solidt opsøgende salgsarbejde, hvor vedholdenhed er en dyd, og hvor arbejdet bliver udført med respekt for det lange seje træk. Netop dette solide opsøgende salgsarbejde og det lange seje træk kendetegner Valeur A/S' måde at arbejde på og er netop den kunst og ydelse, som vi tilbyder at hjælpe såvel store som mindre kunder med at mestre. Ud fra virksomhedens udvikling og gennem vores mange flotte referencer samt analytiske tilgang til markedet har Valeur A/S bevist, at vi kender vejen til de gode resultater. Salg og kundeservice handler om god menneskelig forståelse og etik, og netop her kan Valeur A/S være med til at sikre, at din virksomhed får de rigtige virksomhedskontakter, god kundeservice og dermed også et godt og varigt forhold til kunderne.

Valeur A/S arbejder indenfor følgende områder:

Valeur har i dag godt 40 ansatte og oplever en stærk efterspørgsel både fra eksisterende og nye kunder. Organisationen og kulturen i Valeur A/S kan beskrives med følgende:

  • Sund fornuft
  • Begge ben på jorden
  • Seriøst arbejdende
  • Voksne mennesker
  • "Det lange seje træk"
  • Solid virksomhed
  • Udvikling og vækst
  • Sund økonomi
  • … og ikke mindst er vi en god arbejdsplads.

 

Kontakt Valeur A/S





 

 





Referencer

:: MailTalk™

...Valeur har hjulpet os med at opbygge en salgspipeline. :: Læs mere