Søg
ContactCenter

Telefonpasning

Vores ydelse inden for telefonpasning henvender sig typisk til den mindre virksomhed med 1-20 ansatte. Vi er vant til at servicere telefonpasning for alt fra fremstillingsvirksomheder til konsulentvirksomheder, hvorfor typen af din virksomhed er underordnet. Det, der gør sig gældende for vores telefonpasning er, at vi sætter en dyd i at lære din virksomhed at kende uanset type, ydelse og produkt.

"Vi er en lille virksomhed og har brug for nogen, der kan passe vores telefon, tage imod beskeder og stille videre til den rigtige kontaktperson. Dette formår pigerne til fulde, og på trods af vi har et temmeligt komplekst produkt, er de meget præcise, når de leverer informationer fra vores kunder." Peer Kristenssen, Salgschef, IPW Systems.

Telefonpasning med indlevelse

Vi har en tæt kontakt til alle i virksomheden. Vi kender jer alle, vi kender jeres kalender, hverdag og jeres kunder. Dermed er vi i stand til at favne bredt inden for telefonpasning uanset branche, men samtidig være helt tæt på jer og således administrere indgående opkald på bedste vis. For eksempel:

  • Når rette vedkomne ikke er til stede, finder vi en anden, der kan hjælpe.
  • Vi råber "vagt i gevær", hvis vi fornemmer, noget er galt.
  • Vi viser empati og forståelse uanset situation.
  • Vi hjælper jer, når det vælter - vi skærmer og freder jer for telefonstormen.

Telefonpasning med rigtige mennesker bag telefonen

Telefonpasning er et vigtigt område for en succesfuld virksomhed. Kunder og potentielle kunder kan lide at høre et menneske i den anden ende af telefonlinjen, frem for en automatisk telefonsvarer. Den automatiske telefonsvarer kan virke kold og upersonlig, og 60 % af alle kunder indtaler slet ikke en besked. Ubesvarede opkald kan derfor komme til at koste din virksomhed dyrt, da kunden ofte vælger at gå til konkurrenten i stedet.

Kundeservice handler om god menneskelig forståelse og etik - og her kan telefonpasning hos Valeur ContactCenter være med til at sikre, at din virksomhed efterlader det helt rigtige indtryk ved indgående opkald.

Du kan derfor trygt outsource din telefonpasning til os, så du og dine medarbejdere får bedre tid til jeres egentlige arbejde uden at gå på kompromis med personlig og menneskelig kundeservice. På samme tid øges din virksomheds effektivitet, da vi fjerner unødige forstyrrelser, som på sigt er meget omkostningsfulde.

Sagt på en anden måde: Med telefonpasning hos Valeur ContactCenter fjerner vi presset udefra og giver jer luft til at arbejde koncenteret der, hvor jeres kompetencer er mest nyttige.

Kom godt i gang med professionel telefonpasning

Få oprettet et professionel kontaktcenter, hvor der sidder modne mennesker, der er fuldt fokuseret på telefonpasning og kundeservice, så alle opkald får den rette modtagelse.

Det er enkelt at komme i gang med telefonpasning hos Valeur ContactCenter. Vi stiller et telefonnummer til rådighed for din virksomhed, som gør, at telefonen viderestilles til os, og vi besvarer opkald i din virksomheds navn. Sammen klarlægger vi præcist, hvordan dine kunder skal serviceres - og med baggrund i vores erfaring, vejleder vi gerne, så I sammen med Valeur ContactCenter får den absolut bedste telefonservice.

Inden opstart gennemgår vi sammen med din virksomhed følgende omkring telefonpasning:

  • Jeres kunder.
  • Hvilke ønsker I har til telefonpasning: Omstilling og/eller modtage besked m.m.
  • Kommunikationsform mellem din vrksomhed og os.
  • Administrative opgaver: Kan vi aflaste jer med noget?
  • Navne, vi bør kende.
  • Afklarer afrapportering: Omstilling, SMS, e-mail.
  • Vi lærer jeres organisation at kende: Kontor, lager, værksted etc.
  • Vi systematiserer de bløde facts: Hvem er hvem, kontaktoplysninger, ansvarsområder m.m.
  • Vi får et overordnet kendskab til jeres produkt og ydelser.

Læs mere om, hvordan vi arbejder med telefonpasning her.

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med telefonpasning, eller anvend vores kontaktformular til højre.

Kontakt Valeur ContactCent.




Referencer

:: IPW Systems a-s

...Pigerne fra Valeur udstråler nærhed gennem telefonen. :: Læs mere