Søg
ContactCenter

Reception - Overløb

Valeur ContactCenters ydelse inden for reception og overløb henvender sig typisk til mellemstore og store virksomheder, der i dag har en omstilling. Ligeledes henvender Valeur ContactCenter sig til virksomheder, hvor medarbejderne selv modtager opkaldene og bruger megen tid på at viderestille telefonerne til hinanden.

Valeur ContactCenter kan således:

  • håndtere alle opkald - i form af reception og omstilling.
  • modtage de opkald, I ikke selv når - i form af overløb - eksempelvis ved kampagner.

Frigiv interne ressourcer

Har I mange opkald, som f.eks. kommer i ryk (mange opkald på en gang), eller sidder I med arbejdsopgaver, som kræver ro? I sådanne situationer er det, at medarbejderstaben hos Valeur ContactCenter bliver jeres kompetente og omkostningsreducerende samarbejdspartner. Vi træder til, når telefonerne gløder, så I kan bevare en optimal kundekontakt.

Du betaler per kald

Det kan være vanskeligt at håndtere bemandingen til pasning af telefonerne, da opkaldene kan lade vente på sig eller komme i ryk. Det er derfor sund fornuft at lade Valeur A/S modtage jeres opkald, idet ansvaret for bemanding så ligger hos os. I betaler en lav stk. pris, når vi modtager opkaldet - og kommer der ingen opkald, ja så er det jo næsten gratis.

Undgå kundetab

Som virksomhed er det vigtigt at sikre sig, at alle opkald besvares for at undgå, at kunden opgiver og kontakter konkurrenten i stedet. Kunden vælger ofte en anden leverandør, hvis telefonen ikke bliver taget, og ubesvarede opkald kan således komme til at koste virksomheder tusindvis af kroner.

Vi tilbyder fleksible løsninger

Valeur A/S kan være med til at sikre, at jeres reception altid er i stand til at imødekomme alle indgående opkald på en rentabel facon uden at lide overlast.

Nedenfor ses nogle af de muligheder, der er hos Valeur A/S for at optimere jeres reception.

  • Vi hjælper receptionen med daglig telefonpasning.
  • Vi tager enten alle kald, eller overløb, i form af de opkald, I ikke selv når.
  • I undgår sårbarhed ved sygdom, ferie, personalemøder og frokost.
  • Økonomisk forsvarligt, da der kun betales efter behov.
  • Vi besvarer direkte, stiller videre eller sender en besked.

"Pigerne" hos Valeur ContactCenter er servicemindede mennesker (ikke maskiner) og bliver hurtigt en integreret del af jeres organisation. I vil opleve en nær og tæt dialog med os, og vi er altid beredte ved ændringer, hvor vi opdaterer og behandler relevante oplysninger systematisk. Dermed kan Valeur A/S hjælpe jer med at få den optimale reception, der uanset belastning altid modtager jeres kunder professionelt.

Kontakt Valeur ContactCent.




Referencer

:: Lincoln Electric

...vi har fået optimeret vores ressourcer betydeligt. :: Læs mere