Søg
ContactCenter

Kundekontaktcenter

Du kan outsource din virksomheds callcenter til Valeur A/S og dermed altid have en fleksibel salgs- og kundeserviceafdeling, som i omfang og kompetencer opfylder jeres aktuelle behov. Blandt nogle af vores kunder er både store landsdækkende virksomheder og mindre firmaer. Mange andre forskellige typer virksomheder oplever perioder med spidsbelastning på kundeserviceområdet.

Vores medarbejdere er ansvarsbevidste

Salg og kundeservice er hjertesager for os, og derfor betjener vi dine kunder med nærvær og situationsfornemmelse. Vores medarbejdere er udelukkende modne mennesker, der alle har stor erfaring, og som løbende coaches i kundeservice. Valeur A/S kan varetage alt lige fra kampagnesupport til vedvarende ordremodtagelse. Vi kender variationen af behov og er vant til at håndtere mange forskellige mennesker og forespørgsler dag for dag, time for time.

I får mere arbejdsro

Når vi tager os af jeres kundeservice, giver det dig og dine kollegaer mere ro til arbejdet i hverdagen. Vi bliver således et aktivt redskab til ofte stillede spørgsmål og tager dermed en del af læsset, når forbrugerne ringer vedrørende de samme spørgsmål.

  • Hvornår er der levering på denne vare?
  • Skal varen bestilles på nettet eller afhentes i butikken?
  • Hvor skal man henvende sig vedr. reklamation?
  • Hvordan får man en ny kode til login?

Vi håndterer og besvarer disse spørgsmål for jer, og hvis der kræves yderligere handling, sender vi forespørgslen videre til jer, til rette vedkommende og i rette format, i form af en omstilling eller en e-mail.
Det giver jer mulighed for at systematisere alle forespørgsler med henblik på hensigtsmæssig behandling.

Mange fordele for din virksomhed

I vil opleve en kærkommen hjælp, og omkostningerne hertil er både fornuftige og overkommelige. Vi vil hele tiden være i direkte kontakt med en til to personer hos jer for at kunne reagere på akutte forespørgsler eller situationer. Det giver mange fordele at outsource den del af jeres kundekontakt til Valeur A/S:

  • Erfarne og servicemindede konsulenter.
  • Variable omkostninger.
  • Besparelse på lokale- og arbejdspladsomkostninger.
  • Undgå unødige omkostninger.
  • Ingen barselsorlov - ingen sygedage.
  • Altid hjælp til akutte opgaver.
  • Telefonen besvares professionelt.
  • Færre forstyrrelser i arbejdet.
  • Garanteret kundepleje ved ferie og andet fravær.

Samtidig sikrer I, at der ikke mistes omsætning. Ubesvarede opkald koster nemlig virksomheder dyrt, da kunden ofte vælger en anden leverandør, hvis telefonen ikke bliver taget.

Læs mere om, hvordan vi arbejder under fanen "Hvordan arbejder vi?"

Kontakt Valeur ContactCent.




Referencer

:: ALBOA

...Valeur ContactCenter har bidraget til et højere serviceniveau. :: Læs mere