Søg
ContactCenter

Hvordan arbejder vi?

Hos Valeur ContactCenter arbejder vi ud fra de samme grundprincipper inden for salg og kundeservice som i de øvrige afdelinger hos Valeur A/S. I vores kundekontaktcenter er vi ca. 10 medarbejdere, der arbejder tæt sammen som et stærkt team. Vi passer vores kunders telefon, behandler forespørgslerne, tager imod besked og/eller omstiller opkaldet. Vi arbejder som et team, hvor vi taler sammen, lærer af og hjælper hinanden, hvilket i sidste ende hjælper din virksomhed og dine kunder.

Vi "er" din virksomhed

Vi administrerer mange virksomheders indgående opkald, og der er altid gang i den. Humøret er højt og omgangstonen er rar i kontaktcentret. Vi har en professionel tilgang til kundeservice, og du og dine kunder vil altid blive mødt af en nær og rar stemme. Nærhed er et af nøgleordene hos Valeur A/S, da vi altid er i tæt kontakt med dig og kan tage hånd om forandringer i løbet af dagen.

Sagt med andre ord - vi kender din virksomhed og tilpasser os den kultur og ikke mindst den omgangstone, som gør sig gældende hos dig.

Rent praktisk fungerer det på den måde, at vores medarbejdere kan se på deres skærm, hvem der ringer ind og på den måde besvare opkaldet korrekt. Alle fornødne oplysninger om din virksomhed er på skærmen, så vi kan stille direkte videre til dig eller alternativt besvare kundens spørgsmål med det samme. Dermed "er" vi virksomheden og således din forlængede arm.

Med 1-2 projektledere til stede er vi altid omstillingsparate på uventede forhold og kan dermed tage presset fra din virksomhed ved en eventuel telefonstorm.

Fleksibel telefoni-platform

Valeur A/S har en yderst professionel telefoni-platform, som er med til at øge graden af service, og dermed også øge dine kunders oplevelse af god service.  Uanset hvilket telefonanlæg eller operatør din virksomhed har, kan vi lave en kobling, så vi kan servicere dine kunder direkte.

Processen er skitseret nedenfor og kan være gennemført på få timer.

  • Vi stiller et telefonnummer til rådighed, som linker til din linje i vores anlæg.
  • Afklarer afrapportering: Omstilling, SMS, e-mail.
  • Vores medarbejdere briefes af projektleder, hvormed vi "bliver" din virksomhed.
  • Vi lærer din organisation at kende: Kontor, lager, værksted etc.
  • Vi systematiserer de bløde facts: Hvem er hvem, kontaktoplysninger, ansvarsområder, etc.
  • Vi får et overordnet kendskab til dit produkt og ydelser.

Med tiden lærer vi din virksomhed bedre at kende, hvilket er med til at give dig og dine kunder en bedre service. Opkald vil derfor aldrig havne hos en, der ikke kender til dig, da vi "er" virksomheden. Valeur A/S kan altid tilpasse ydelsen, så den passer til dine behov.

Læs mere om vores professionelle telefonpasning her.

Modne medarbejdere med stor indlevelsesevne

Telefonpasning handler ikke kun om at tage en telefon. Det handler også om, hvad der bliver gjort efter telefonen er blevet taget, og en eventuel besked eller ordre skal videregives. Valeur A/S har modne, erfarne og servicemindede medarbejdere til at varetage kundernes opkald. De kan lide at tale i telefon, har situationsfornemmelse, og de lytter indlevende til dine kunder.

Så hvad enten din virksomhed er en boligforening, webshop, maskinfabrik, lager, salgsafdeling eller uddannelsesinstitution, så er Valeur A/S jeres forlængede arm og resultatorienterede samarbejdspartner.

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med telefonpasning, eller anvend vores kontaktformular til højre.

 

Kontakt Valeur ContactCent.




 

 



Referencer

:: Sikkerhedsstyrelsen

...Valeur ContactCenter er en fleksibel samarbejdspartner. :: Læs mere