Søg
ContactCenter

ContactCenter

Valeur ContactCenter er en del af Valeur A/S i København og Aarhus. I denne afdeling yder vi telefonpasning i bred forstand og af varierende karakter samt anden kundeservice for både offentlige og private virksomheder.

Vi håndterer blandt andet vores kunders telefonomstilling, besvarer kundeforespørgsler, tager serviceopkald, behandler ordremodtagelser, foretager administrative opgaver. Herudover afholder vi kurser i god telefonservice. Vores styrke er erfaring og kompetencer opbygget over flere år i samarbejde med vores seriøse og erfarne medarbejdere.

Vi hjælper jer med at frigive ressourcer

At være kunde hos Valeur A/S medfører mange fordele for enhver virksomhed, i og med vi varetager virksomheders telefonpasning, kundeservice og salg. Vi giver din virksomhed muligheden for at oprette sit eget callcenter hos os, som bl.a. medfører den økonomiske fordel, at du sparer omkostninger til f.eks. sygefravær.

At bruge et specialiseret telefonpasningsfirma som Valeur A/S skaber sikkerhed, service og kvalitet i kundebetjeningen. Overordnet er telefonpasning med til at frigive nogle vigtige ressourcer i din virksomhed, så du og dine medarbejdere kan koncentrere jer om det essentielle i forhold til jeres produkter og service i stedet for at skulle passe telefonen.

Vi tager imod jeres opkald, kvalificerer det, besvarer det eller stiller det videre til rette vedkommende - en proces, som er med til at øge den daglige effektivitet betydeligt.

Serviceydelser hos Valeur ContactCenter

Du kan læse mere om de serviceydelser, vi tilbyder i Valeur ContactCenter på følgende sider:

Læs mere om, hvordan vi arbejder med telefonpasning og kom godt i gang.

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med telefonpasning, eller anvend vores kontaktformular til højre.

Kontakt Valeur ContactCent.




Referencer

:: Unik Begravelse

... Valeur ContactCenter modtager alle vores kunder alvorligt. :: Læs mere