Søg
Analyse

Teletjek

Hvad oplever kunderne, når de ringer til jer?

Valeur ContactCenter kan med baggrund i over 20 års arbejde som callcentervirksomhed tilbyde at foretage en undersøgelse af jeres nuværende telefonservice. Vi kontakter virksomhedens medarbejdere på alle niveauer over en aftalt periode. Kontakten foregår telefonisk og anonymt, og på baggrund heraf analyserer vi virksomhedens telefonservice.

Dette kan være med til at give jer et billede af jeres virksomheds ansigt ud af til og et billede af, hvordan jeres kunder modtages.

Alt i alt kortlægger et teletjek og en undersøgelse af jeres telefonservice helt konkret med graden af service og effektivitet i forbindelse med virksomhedens indgående opkald.

Såfremt vi i samarbejde med jer vurderer, at der efterfølgende er brug for yderligere tiltag, kan vi være behjælpelig med kurser og/eller udarbejdelse af en generel og passende telepolitik.

Kontakt Valeur A/S i dag til en uforpligtende snak om at foretage et teletjek for din virksomhed.

Kontakt Valeur Analyse




Referencer

:: Dansk Brand og Sikring

...Valeur Analyse har en meget omhyggelig og analytisk tilgang. :: Læs mere