Søg
Akademi

Kursus i kundeservice

Kurset er for virksomheder, som ønsker at opdatere medarbejderne i god telefonservice. Selv dygtige og erfarne medarbejder kan have brug for nye input, sparring og en pep-talk - til stor gavn for virksomhedens image, kundeservice og for medarbejderne.

Kurset tager udgangspunkt i deltagernes oplevelser og erfainger fra det daglige arbejde og kursisterne kommer til at bidrage aktivt med input. Kurset kan afholdes for enkelte medarbejdere eller større grupper.

Kurset tilpasses din virksomhed og kan indeholde:

Hvad er god kundeservice?
  • Omstillingen
  • Salg/ordremodtagelse
Hvem ringer til jer?
  • Kundetyper
  • Kundens mentale tilstand
  • Kundens forventninger til dig
  • Spørge- og lytteteknik
  • Medarbejderens holdning til kunden
  • En vanskelig kunde (måske en kunde du ikke bryder dig om)

Behandling af klager

Værktøjer og gode råd - "peptalk"

  • Den ansattes holdning til telefonpasning / jobbet
  • Bør jeg forbedre mig i servicearbejdet - hvad kan jeg selv gøre bedre?
  • Personlig målsætning

Kurset kan tage udgangspunkt i en forudgående analyse med et teletjek af jeres telefonservice, men det er ikke et krav. Læs mere om vores teletjek her.

Der er også mulighed for et udvidet kursus i kunderservice, hvor der bl.a. kan tages udgangspunkt i cases fra jeres hverdag og få feedback.

Øvrige kurser

Vi tilbyder også kurser og træning inden for:

Du kan bestille et kursus eller stille spørgsmål ved at udfylde kontaktformularen til højre - så kontakter vi dig hurtigst muligt.

 

Kontakt Valeur Akademi




 


Referencer

:: EVA

...Kurset var en god blanding af teori og praksis :: Læs mere