Søg
Akademi

Kundeservice kursus - udvidet

Kurset er for virksomheder, der ønsker en vurdering af deres nuværende telefonservice samt en tilbagemelding - enten til medarbejderne enkeltvis eller som en samlet vurdering.

Kurset er relevant og nærværende med cases fra dagligdagen. Det afholdes for enkelte medarbejdere eller større grupper. Kursisterne komme til at bidrage aktivt med input fra deres daglige arbejde.

Kurset tilpasses jeres virksomhed og kan indeholde:

Inden kursusstart

Vurdering af jeres telefonservice
  • Underviseren kommer på kursusdagen ud og observerer/lytter på deltagerne inden opstart af selve kurset. Der er fokus på hver enkelt deltager.

Kurset

Hvad er god kundeservice?
  • omstillingen
  • ordremodtagelse/salg
Hvem ringer til jer?
  • Kundetyper
  • Kundens mentale tilstand
  • Kundens forventninger til dig
  • Spørge og lytteteknik
  • Medarbejderens holdning til kunden
  • En vanskelig kunde (måske en kunde du ikke bryder dig om)

Cases

Behandling af kundeklager

Værktøjer og gode råd - "peptalk"

  • Den ansattes holdning til telefonpasning/jobbet
  • Bør jeg forbedre mig i servicearbejdet - hvad kan jeg selv gøre bedre?
  • Personlig målsætning

Feedback på firmaets kundeservice - ris/ros

Kontakt os til en uforpligtende snak

Kontakt os i dag for at høre mere om kurset.

Du kan også bestille kurset eller stille spørgsmål ved at udfylde kontaktformularen til højre - så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Kontakt Valeur Akademi




Referencer

:: EVA

...Kurset var en god blanding af teori og praksis :: Læs mere